מיס שרליז ת'רון, מה אמא תמיד אמרה לך לעשות לפני שאת יוצאת מהבית? בדיוק, לבדוק שכל האיברים שלך מונחים בדיוק איפה שרצית שיהיו. אם הייתה מקפידה על הכלל הפשוט הזה, כנראה שגם היתה נמנעת מתקלת לבוש מביכה - שקרתה לשחקנית ההולוודית על השטיח האדום בגרמניה. ת'רון, הגיעה לעיר המבורג לרגל פרמיירה של סרטה החדש, "הצייד: מלחמת החורף", כשהיא לובשת חולצת תחרה שחורה שקופה בהחלט ומעליה ז'קט מחוייט, שיסתיר את מה שלא צריך לראות.

אבל, כנראה שהכוכבת התרגשה מאוד לקראת ההקרנה - עד ששכחה ללבוש לנז'רי לפני שיצאה מהבית. כך קרה, שבין חיוך לחלוקת חתימות למעריצים, נופפה לשלום חזק מדי. כלומר, בצורה כזאת שהסיטה את הבלייזר שהיפהפייה לבשה הצידה - אז, נחשפה בפני הקהל הנרחב הפיטמה השובבה של הכוכבת, שבצבצה מבעד לבד התחרה.

הנה, תראו בעצמכם
:

 


כיאה לזוכת אוסקר מדופלמת, ת'רון הענוגה לא נתנה לתקרית המביכה לעצור בעדה - והמשיכה לפזר חיוכים לעדשות המצלמה יחד עם חבריה לצוות הסרט, בינהם אמלי בלאנטכריס המסוורת' וג'סיקה צ'סטיין. "הצייד: מלחמת החורף", המבוסס על דמויות מסיפורם של האחים גרים, יצא לאקרנים בחודש הבא ויהיה לסרט ההמשך של "השלגייה והצייד" שעלה למסך לפני כארבע שנים בכיכובה של קריסטין סטיוארט. נו, ההיא שהוגלתה מסרט ההמשך, בעקבות הרומן השערורייתי בין סטיוארט לבמאי הסרט רופרט סנדרס, שגם הוא לא חלק מסרט ההמשך.