אדוני הבוס

בנובמבר הקרוב תבחר ארה"ב נשיא חדש. הקרב האמיתי כרגע הוא בין הילארי קלינטון לדונאלד טראמפ, אבל אם אתם שואלים את סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן – הוא דווקא היה שמח לנשיא אחר.
 
ביידן, שבחר לוותר על המרוץ לנשיאות, נשאל בריאיון לאתר הבילבורד, איזה מוזיקאי לטעמו יהיה הנשיא הטוב ביותר, והתשובה הייתה – ברוס ספרינגסטין! הטיעונים של סגן הנשיא היו לא רעים בכלל - לדבריו מעמד הביניים יהיה במצב טוב יותר אם ספרינגסטין יהיה נשיא ארה"ב, מאחר והבוס, מבין בנושאים איתם הציבור נאלץ להתמודד. 
 
אל תמהרו עם השמפניות – לספרינגסטין כבר הוצע לכהן כסנטור מטעם מדינת ניו ג'רזי – והוא סירב, יחד עם זאת, חלפו מאז 18 שנה, אז עם לחץ קטן נוסף מביידן – יש סיכוי שבבחירות 2020 – הנשיא האמריקאי יהיה גם הבוס.

סיה כובשת גם את האקדמיה

אם אתם מחפשים מוסד אקדמי ומתלבטים בין אוניברסיטה א' למכללה ב'... הסיפור הבא עשוי לגרום לכם לבחור דווקא בלימודים אקדמיים ב...אוסטרליה! אוניברסיטת אדלייד  Adelaide האוסטרלית החליטה לשנות את שמה של מחלקת המוזיקה במוסד, ומעתה אמרו – "המרכז ללימודי מוזיקה עכשווית ומדיה על שם סיה פורלר". זמרת הפופ האוסטרלית התרגשה מאוד מהמחווה וביקשה להודות לאוניברסיטה שבחרה לקרוא למרכז המוזיקה שבה - על שמה.
 
סיה גדלה באדלייד – עיר גדולה באוסטרליה, בה מעל מליון תושבים, ושם גם החלה ליצור מוזיקה. אחד מראשי האוניברסיטה אמר כי סיה היא אחת הזמרות האוסטרליות המצליחות, שמשפיעה על הצעירים של ימינו, ולכישרון כזה הם מכוונים את תלמידיהם הנוכחיים.