כמדי יום חמישי, מארח חוקר ומבקר המוזיקה הישראלית דודי פטימר אמנים ישראליים, במסגרת פינתו בתכנית הרדיו של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". הפעם התארח באולפן הזמר ליאור פרחי, שהוציא בימים אלה את האלבום "ישראלי מילדות חלק א'", בו הוא חוזר לשירים ישראלים אהובים מהעשורים האחרונים, ומבצע אותם בקולו הערב.

הזמר ביצע בשידור חי דוגמאות נבחרות מהאלבום - השירים "נשל הנחש", "העיירה שלי" ו"שומר החומות", שבפיו נשמעו רעננים מתמיד. פרחי הסביר שקרא לאלבום "חלק א" כהכנה לקהל, שיידע שצפוי גם חלק ב', "וגם כדי שלא יהיו מחקים, שייקחו לי את הרעיון".

פטימר שאל את פרחי כיצד בחר את השירים, וציין שהיו תגובות שתהו כיצד הוא מעז לחדש שיר כמו "נשל הנחש" של מאיר אריאל ז"ל. "ואני שואל איך הם מעזים לשאול איך אני מעז?", ענה פרחי, "זו מוזיקה, אנחנו עושים מוזיקה, ובמוזיקה אין חוקים. אם אתה מתחבר למשהו ונהנה לשיר משהו, מה רע? ואם יש אנשים שנהנים מזה, אז בכלל. זה אלבום שמבוסס על שירי אמנים שגדלנו עליהם. מאיר אריאל מבחינתי הוא אחד הכותבים הגדולים במדינה שלנו, נכס צאן ברזל בתרבות ובמוזיקה בישראל. אני גאה לקחת שיר שלו. הוא שר אותו איך שהוא ראה לנכון, אני שרתי אותו כמו שראיתי לנכון, ואם התגובות כל כך כל כך טובות, אז דיינו".


על הפקת האלבום, סיפר פרחי: "עבדתי עם המפיק המוזיקלי ערן כרמי, איתו הוצאתי לפני שנתיים סינגלים. מצאנו יחד צבע שמאוד אהוב על שנינו. הוא מעבד מוכשר מאוד ואנחנו נעשה עוד דברים בעתיד, בעזרת השם". 

הופעת ההשקה של האלבום תתקיים ביום שלישי, ה-12 באפריל, ברידינג 3 בתל אביב.

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו