השחקן משה איבגי עומת היום (ראשון) עם המתלוננת הראשונה נגדו, עובדת תאטרון חיפה. זאת במסגרת החקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה. המתלוננת, שהגישה את התלונה מיד אחרי שקיבלה הזמנה להצגה בכיכובו של איבגי, הסכימה להגיע לעימות מול השחקן המפורסם שנחקר באזהרה בשבוע שעבר ונשלח למעצר בית בן חמישה ימים.

בשלב העימות הטיחה המתלוננת באיבגי כי הוא תקף אותה מינית וביצע בה מעשה מגונה והשחקן השיב כי לא התכוון לפגוע בה. עו"ד ליאת בהר כהן, מסרה בתום העימות בשם מרשתה: "המתלוננת מודה ליחידה החוקרת על התנהלות רגישה ואובייקטיבית, ורואה בעימות כחלק חשוב מתהליך ההתמודדות הקשה עם הפגיעה שחוותה".

לפי פרסום בערוץ 2, אמרה המתלוננת לאביגי במהלך העימות כי "אתה תקפת אותי באופן מיני, צילקת אותי. אני דורשת ממך שתתנצל אחת ולתמיד ותיקח כבר אחריות על מעשייך". איבגי השיב לה באומרו כי "אני מכחיש שהייתה תקיפה. אם את חושבת שפגעתי בך אז אני מתנצל".

במסגרת מהלך הבדיקה ולקראת המעבר לשלב החקירה גייסו החוקרים מתלוננת נוספת. המשטרה בררה גם מסרונים שאבגי שלח לאישה שלישית, בהם כתב: "מתנצל לא היתה לי כוונה לפגוע". במשטרה ציינו כי בידי החוקרים תשתית ראייתית משמעותית כנגד השחקן, אולם נעשים מאמצים להגיע למתלוננות נוספות בעניינו. עד כה, לידי התקשורת הגיעו סיפורים של 15 נשים שונות שטוענות לתקריות מיניות שונות עם איבגי. 

איבגי בהצהרתו על כך שיפסיק להופיע לעת עתה, לפני כחודשיים. צילום: פלאש 90

 
חקירתו של איבגי בשבוע שעבר באזהרה ערכה למעלה משמונה שעות. החשד הרשמי הוא בביצוע מעשה מגונה והטרדה מינית. איבגי שוחרר למעצר הבית לאחר שחתם על ערבות עצמית ונאסר עליו ליצור קשר עם מי מהמתלוננות נגדו בפרשה. 

איבגי הודיע לפני כחודשיים כי הוא מפסיק להופיע לזמן מה, בעקבות הטענות נגדו, וזאת בעצת פרקליטו. "נוכח גל הפרסומים המטלטלים את חיי וגורמים למשפחתי כאב רב החלטתי לקחת פסק זמן", מסר. "אני שב ואומר כי לא פגעתי באף אדם, גבר או אשה", הוסיף. "ככל שאדרש להתייחס לדברים - אעשה זאת במקומות המוסמכים לכך ובאופן מלא".