פרשת יזמית הנדל"ן ענבל אור לא מוכנה להירגע. בטרם הסתיימה חקירת רשות המיסים, ועוד לפני שנתקבלה החלטת בית המשפט בעניינה חברותיה של אור, נודע, כי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב במשטרה החל בחקירת הפרשה. ל"מעריב אונליין" נודע כי בעקבות תלונות של רוכשים, וכן לנוכח הממצאים שעלו בחקירת רשות המיסים ובעיקר מדוח המפרק הזמני הנאמן עו"ד איתן ארז שהוגש בשבוע שעבר לבית המשפט, החלו במפלג ההונאה בגביית עדויות מלקוחות ורוכשי דירות שלטענתם נפלו ברשת כקורבנות והם חוששים כיום לאבד את ממונם.

המשטרה חוקרת חשדות למעשים פליליים ותבחן לעומק את סוגיית מכירת אותה למספר רוכשים כפי שהעלתה בדיקתו של הנאמן וכן את סוגיית מכירת הדירות שלא היו בתכנון ולא אושרו על ידי ועדות התכנון ובכל זאת הוצאו למכירה ואף חלקן נמכרו לרוכשים. עוד יבחנו במשטרה כיצד הוצאו כספים מחשבונות החברה לתשלומים בגין הוצאות פרטיות כמו לדוגמה תשלום עבור הגירושין לבעלה לשעבר של אור בסך 1.7 מיליון ש"ח וכן הוצאות אישיות נוספות.

כמו כן, תחקור המשטרה כיצד הועברו כספים מחברה אחת לאחרת וזאת חרף העובדה שמדובר בכספים רוכשים ולא כספה הפרטי של אור. במשטרה מתכוונים לחקור את סמנכ"ל הכספים של החברה כדי ללמוד ממנו על ההתנהלות הכספית וכן בכירים נוספים לרבות מתחום התכנון לפני שיחקרו את אור.
על פי הערכת גורמים בחקירה, לא מין הנמנע כי חקירת חלק מהבכירים תתבצע בשעות או בימים הקרובים וזאת כדי לשלב את החקירה לחקירת רשות המיסים. במשטרה מסרבים להתייחס לנושא ומציינים כי כל עוד לא מדובר באשת ציבור אין באפשרותם לאשר או להכחיש קיומה של חקירה. נזכיר כי מחר, בשעות הבוקר אמור סגן נשיאת בית המשפט העליון איתן אורנשטיין להקריא את החלטתו בעניין הקפאת ההליכים נגד חברותיה של אור.

בראיון לערוץ 2 ביום שישי, אמרה אור כי כי עשו לה חיסול ממוקד והיא לא תפקיר את לקוחותיה: "אני מרגישה שהשמיים נפלו עליי, זה קורה בוקר בהיר שיש חשד להעלמות ואז בום, סוגרים לך את החשבונות", סיפרה אור. "השבר הגדול היה כשהגעתי למשרדים וראיתי קרוב ל-30 איש חוקרים בתוך המשרדים שלי. אחרי החקירה לא יכולתי אפילו להגיע לבנות שלי, לא יכולתי לדבר איתן".