יוסי כהן, החשוד כנהג הפוגע מהתאונה שאירעה לפני חודש בכביש 6 בה נהרגה הילה מיכלי רחמן (36) נפל על פי החשד קורבן לסחיטה ואיומים על ידי ארבעה חשודים שחברו יחד, ודרשו ממנו כספים באמתלות שונות. אחרי שכבר מסר לידי החשודים כמה עשרות אלפי שקלים, כהן החל לחשוד בהתנהלותם של הארבעה, הטיל ספק במניע למעשיהם וחשד כי הוא נסחט על ידי גורמים שאינם קשורים למשפחתה של מיכלי נחמן ז"ל.
לפי הפרטים שפורסמו הבוקר (חמישי), במשך תקופה ממושכת ניהלו חוקרי מרחב שרון חקירה סמויה, במהלכה הצליחו להתחקות אחרי שני אחים, עברייני מרמה מבאר שבע, שאחד מהם מרצה עדיין מאסר. כמו כן הם הגיעו לתושבת חולון ותושב פתח תקווה, שיחד עם האחים ביצעו פעולות סחיטה כנגד הנהג הפוגע. מהחקירה עלה כי תחילה פנו המעורבים אל כהן, כשהם מציגים עצמם כבני משפחתה של קורבן התאונה. החשודים פנו אל ליבו של הנהג, טענו שהמשפחה נקלעה למצב כלכלי קשה ולמצוקה, ואמרו כי הם צריכים עשרות אלפי שקלים על מנת להמשיך את חייהם. 

הילה מיכלי נחמן ז"ל ובעלה שמעון. צילום: באדיבות המשפחה

 

גם שליחי ארגון פשיעה ניסו לסחוט את הנהג

הנהג הפוגע, שליבו חס על בני המשפחה, העביר לידיהם את הכסף. אלא שמספר ימים לאחר מכן, קיבל הנהג טלפון נוסף, הפעם ממי שהציגו עצמם כשליחים של ארגון פשיעה, ודרשו לקבל לידיהם סכומי כסף נכבדים נוספים. כידוע כהן הינו איש עסקים מוכר, בעליה של סוכנות UMI בפתח תקווה ובחדרה. 

לאחר שהבין כי נפל למלכודת לעבירות סחיטה מצד המעורבים, פנה הנהג למשטרה, שכאמור, בתור חקירה סמויה, עצרה הבוקר את ארבעת החשודים והם יובאו במהלך היום בדיון בבקשת המשטרה להאריך את המעצר. החקירה נמשכת ונבדקת האפשרות כי ישנם מעורבים נוספים.
 

הנהג ברח, הילה נשארה פצועה על הכביש


כזכור, במהלך התאונה שאירעה לפני כחודש בסמוך למחלף חרשים בכביש 6 לכיוון צפון, יצאה מיכלי נחמן ז"ל מהרכב בו נסעה ביחד עם אמה ושני ילדיה, תאומים בני שנה ופעוט בן חמש. הרכב שפגע המשיך בנסיעה מהירה מהמקום ומיכלי נחמן נשארה כשהיא פגועה בשולי הכביש. שני ילדיה של האישה ואמה נפצעו באורח קל.

החשוד, כהן, שכאמור משמש כמנכ"ל "כהן מוטורס ובניו" (UMI) הסגיר עצמו בתחילת חודש מרץ למשטרה, אך הכחיש את החשדות כי הוא זה שפגע בהרוגה. בני המשפחה זעמו על סנגוריו של הנהג ואמרו: "איך הוא אומר שהיא ירדה לכביש? בגלל זה צריך לדרוס ולהפקיר אותה? תראו את הילדים שלה, אלה התמונות שלהם. הם עכשיו יתומים מאמא. אתם מגינים על האיש שהרג את האימא שלהם והפקיר אותה".