תושב המרכז הגיע הבוקר (חמישי) נלהב ושמח, לקבל את כספיי הפרס בו זכה בהגרלת הלוטו שנערכה במוצאי שבת. הזוכה,איש עסקים עצמאי המתגורר בשרון, זכה בפרס של 5 מיליון שקלים, בזכות טופס "לוטומטי" רגיל בעלות של 29 שקלים.  

הזוכה סיפר כי רק אמש, ארבעה ימים מאז ההגרלה, בדק את טופס הזכייה בדוכן הפיס באזור מגוריו שם בישר לו בדיסקרטיות המוכר הנרגש שהוא הזוכה בפרס הגדול. הזוכה שמר את הטופס מתחת לכרית במהלך הלילה וניגש מיד בבוקר כדי לאסוף את הפרס.
עוד סיפר הזוכה: "בשנים האחרונות חלק מעסקיי הפרטיים כשלו, אבל עכשיו הגיעה הפתעה נעימה דווקא מכיוון לא צפוי. אני אשמח לחלוק בזכייה עם הקרובים אליי וגם אתרום מעשר לכבוד החג". לאחר שאסף את כספי הזכייה, יצא בחיוך רחב מבית מפעל הפיס והמשיך ליום עבודה רגיל.

 
לפני חודשיים גילה שכיר כבן 50 מאזור המרכז, לאחר שקם משבעה, שזכה ב-18 מיליון שקלים בלוטו. הזוכה, אב לשלושה ילדים, שלח טופס "לוטומטי" בסכום של 40.60 שקלים, ושבוע לאחר האבל על אביו הופתע לקבל את הבשורה המשמחת על הזכייה. 
 
"שלחתי את הטופס יומיים לפני פטירת אבי,לקראת סיום השבעה נכנסתי לאתר האינטרנט של מפעל הפיס והופתעתי לגלות שאני מיליונר", סיפר הזוכה והוסיף: "אני אדם שחי בסדר, אין לי חובות ואין לי שיגעונות. הפרס שזכיתי בו יסייע לי לתמוך באמי, וגם יעזור לי לסדר את ילדיי".