סערת רחבעם זאבי ("גנדי") ז"ל, והתוכנית "עובדה", ממשיכה לעורר סערה ודיון האם יש לפרסם את הדברים, בעיקר כיוון שעברו כ-15 שנה מאז הירצחו על ידי מחבלים בירושלים בזמן שכיהן כשר בממשלה. התחקיר עומד לחשוף שורה של האשמות בהטרדות ותקיפות מיניות שביצע גנדי לכאורה בחייו בנשים שונות. בנוסף יידונו קשריו עם עבריינים לפני שנכנס לפוליטיקה, ואופי הפיקוד הצבאי שלו כאלוף בצה"ל. משפחתו של גנדי התנגדה לפרסום התחקיר, אולם בית המשפט המחוזי אישר ביום חמישי את שידורו.


גבי גזית דן בנושא ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם עורך הדין אילן בומבך, המייצג את משפחתו של גנדי, ושאל אותו על הטיעונים לפסילת השידור: "הרבה טיעונים", השיב עו"ד בומבך, "קודם כל העובדה שלא נתנו לנו אפשרות תגובה הולמת, העובדה שלא נותנים לך עובדות בסיסיות על מה בדיוק נסבה התוכנית, מה הולכים לטעון, מי הטוענות, נשים שלא רוצות לחשוף את שמן וזהותן ובאות בפנים מכוסות, ולמה זה קורה עכשיו".

גזית ציין שאחת הטוענות היא אשת התקשורת והשחקנית רבקה מיכאלי, ועו"ד בומבך הגיב: "הבעיה היא שמה שאמרה רבקה מיכאלי סותר עובדה אחרת, כפי שהצגנו. כיוון שטוענים שהדברים האלה קרו, לכאורה, בזמן שרחבעם זאבי היה בתקופת המרדפים בבקעה, כלומר בשנים 68'-70'. דבר שני שטוענים, שזה היה בתקופה שהן היו חיילות אצלו בלשכה. לפי חישוב פשוט שעשיתי, רבקה מיכאלי היתה חיילת בשנות ה-50' ולא בשנות ה-60'. יש פה קצת בעיה. אז אם רבקה מיכאלי החליטה, בגיל 77, 'להיזכר' בימי עלומיה, אז צריך לבוא ולשאול כמה שאלות".


גזית ציין שאחת הטענות שהושמעו בבית המשפט היא שהמעשים שלכאורה ביצע "גנדי" התרחשו לפני שנחקק החוק נגד הטרדות מיניות וטען שמדובר בציניות. עו"ד בומבך ענה: "זה היה בשולי הטענות שלנו. הגרעין הקשה של הטענות הן מאוד חזקות. לא נתנו לנו זכות להתבטא ולקבל את כל החומר כדי להשיב תגובה הולמת, אלא באים ואומרים לך דברים שאתה לא יודע. וכמו שהראיתי לגבי רבקה מיכאלי שהדברים אבסורדיים, יכולנו גם לבוא ולבדוק לגבי הנשים האלה למה זה עולה עכשיו, למה פתאום כולם חברו יחדיו?


מאוד רצינו לראות את הסרט לפני, ויכול מאוד להיות שכן (היינו מסכימים לשידורו). חופש הביטוי הוא ערך חשוב מאוד, אבל מצד שני הזכות לשם טוב לא פחותה מזה. אז אם אתה רוצה לנתץ את זכרו של אדם, תן הזדמנות הולמת. אתה לא יכול לבוא ולהגיד 'אנחנו הולכים לעשות עכשיו כתבה שמלכלכים עליך, מה אתה אומר? מה אתה מגיב?'. מגיב על מה?".

"היינו באים ועושים תחקיר משלנו, היינו בודקים מי אמר, מה אמר ומתי אמר, והיינו מגלים כל מיני דברים. כשהכתב בא לבנו של רחבעם זאבי ז"ל ואמר לו שהולכים לעסוק בהטרדות המיניות, הוא שאל מי אמר ומה אמר - שום דבר". גזית שאל אם מערכת "עובדה" סירבה לתת למשפחה לצפות בחומרים, ועוה"ד אישר: "בוודאי, גם בתחילת הדיון השופטת ביקשה שיראו לנו את החומר ו'עובדה' סירבו. הסיבה העיקרית שבגללה זה ישודר היא שפלמח (בנו של זאבי) נאלץ בדחיפות לנסוע לחו"ל, הוא לא נכח בדיון, והשופטת לזה נתנה משקל מרכזי, לדעתנו בטעות. כיוון שהגרעין הקשה לא שנוי במחלוקת, אבל כשבאות הנשים...נניח היו באות שתי נשים ואומרות שלפני 50 שנה רבין אנס אותן, היית משדר את זה? אני משוכנע שלא".