גיבוי מבית: בימים האחרונים גברו גילויי ההסתה ברשת נגד שר הביטחון משה (בוגי) יעלון מ"הליכוד", בעקבות התבטאויותיו בפרשת החייל החשוד בהריגת מחבל מנוטרל בחברון. ראש עיריית דימונה, בני ביטון, שנחשב לדמות מרכזית ב"ליכוד", הגן היום (שני) על השר בשיחה עם ניסים משעל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "בוגי הוא גיבור ישראל, מפקד סיירת מטכ"ל, רמטכ"ל ישראל, שר ביטחון בישראל. לאיזו רמה הגענו? לשים שר ביטחון בין כוונות ברשתות החברתיות? זה מתי מעט, אספסוף אני קורא להם. קראתי למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון פנים לחקור את הנושא הזה", אמר ביטון.



 \


עם זאת הוסיף ראש עיריית דימונה כי נעשה עוול לתנועת הליכוד: "לא יכול להיות שיכתימו תנועה שלמה. תנועת 'הליכוד' היא באמת תנועה איכותית עם אנשים מצוינים, אבל יש מין סטיגמה כזאת על נושא מרכז 'הליכוד'. אנשים באמת מעטים, מהשוליים של השוליים, עושים לנו רצח אופי ומכתימים אותנו. זה לא יעלה על הדעת. חיים ביבס, יושב ראש מרכז השלטון המקומי, שמוליק ריפמן, ואנוכי כיושב ראש ערי הפיתוח, הוצאנו מכתב תמיכה, ואני אמרתי לכל שרי 'הליכוד' ולכל חברי הכנסת - תנו גיבוי לבוגי, תנו גיבוי לשר הביטחון. כי היום זה בוגי, מחר זה מישהו אחר".



משעל הדגיש ש"הליכוד" היום הוא לא "הליכוד" מנחם בגין ואפילו לא של אריאל שרון, ושקיימות בו הקצנות. "אי אפשר להגיד", ענה ביטון, "הרי ראש הממשלה בנימין נתניהו היה הראשון שדיבר על הסוגיה הזו, העלה אותה ואמר את זה. אז בגלל קומץ קטן שמכתים אומר את הדברים האלה, אנחנו נכתים את כל 'הליכוד' ונגיד שזה לא 'הליכוד' של פעם? עובדה שמ-77', לסירוגין ברק ורבין, 'הליכוד' היא התנועה השולטת בישראל. תראה מה עשו בעיירות הפיתוח בצפון ובדרום, דימונה היום היא אחת הערים הפורחות בנגב".



"כל מי שסוטה מהקו של הימנים הקיצוניים שלכם, מיד זוכה למבול של הסתה", טען משעל, וביטון ענה: "זה רק יעשה טוב לאדון בוגי. הוא יצא וייצא מחוזק מכל האנשים האלה. זה כמו שאמרו שראש הממשלה לא ייקח את הבחירות, ובסוף הגיע ל-30 מנדטים. תזכור: בוגי יהיה בשלישייה הפותחת של 'הליכוד' ואת זה אני אומר כמי שמכיר את מרכז 'הליכוד' ומכיר את האנשים ומכיר את חברי 'הליכוד'. בסופו של דבר הרוב הוא הרוב הטוב ביותר והרוב שבאמת מכריע. יש עכשיו מבול של תמיכה מימין ומשמאל, כבר לא מדובר רק על 'הליכוד' אלא על מדינת ישראל".



עריכת תוכן 103FM: אסף נבו