1. ערב כחול עמוק 


הטרנד: צלליות כחולות בשלל גוונים ומרקמים.
איפור עיניים כחול אולי עושים לך פלשבק קשה לשנות ה-70, אבל הבשורה על המסלולים היא חד משמעית והיא גורסת גוונים כחולים עמוקים שמושכים את תשומת הלב לעיניים. הטרנד בלט במיוחד בתצוגות של דיאן ון פירסנברג, מיסוני והוגו בוס.
רוצה לנסות בבית? העדיפי גוונים כחולים כהים, שאינם נראים ליצניים או צעקניים מדי. אם החלטת ללכת על צללית כחולה כהה על כל שטח העין, הקפידי לשמור על קו הריסים התחתון נקי ובהיר, על מנת להימנע ממצב בו ישאלו אותך אם יצאת מקטטה.
נסי את צללית הקרם הכחולה של שאנל Illusion d'ombre ocean light, שתחמיא במיוחד לעיניים חומות.

צלליות כחולות. צילום: יח"צ
צלליות כחולות. צילום: יח"צ

 

2. ריסים כמו תריסים 


הטרנד: ריסים מוגזמים ודרמטיים.
ריסים בובתיים, בטקסטורת רגלי עכביש,מוגזמים וייחודים הם טרנד אביבי שכדאי להתייחס אליו ברצינות. ציידי את עצמך במסקרה שחורה והרבה אטיטיוד, ואמצי את הלוק שהרשים את כולם בתצוגות של מארני ולואי ויטון. 

רוצה לנסות בבית? שמרי על איפור עיניים מאופק ועדין, ומקדי את תשומת הלב בריסים בלבד. מרחי מסקרה על הריסים, לאחר מכן ובזהירות הניחי בעזרת האצבע מעט פודרה בתפזורת על הריסים, וסיימי עם שכבת מסקרה נוספת. הפודרה תוסיף שכבה בשרנית לריסים ותעזור לייצר את אותו מראה ספק מודגש ספק מוגזם.
נסי את מסקרת Vamp! Extreme החדשה של פופה, שמעניקה נפח, אורך ואפקט דרמטי מופלא. 

מסקרה של פופה. צילום: יח"צ
מסקרה של פופה. צילום: יח"צ

3. קוד אדום 
 

הטרנד: שפתיים אדומות. 
שפתיים אדומות הן קלאסיקה אלמותית, והעונה הן חוזרות ובגדול. ההמלצה שלנו היא להעדיף שפתונים אדומים בעלי תת גוון כחול, שגורמים לשיניים להיראות לבנות הרבה יותר. אהבנו במיוחד את השפתיים של הדוגמניות בתצוגות של אוסקר דה לה רנטה ו-DKNY, שלגמרי עשו לנו חשק למצוא את האדום הנכון.
רוצה לנסות בבית? בכל הנוגע לשפתיים אדומות, העדיפי שפתונים במרקם מאט, שימזערו את הסיכון למריחות לא מחמיאות וכתמי אודם לא רצויים. הקפידי על תיחום מדויק של השפתיים על ידי עפרון ייעודי, וצביעת כל שטח השפה בעפרון טרם הנחת השפתון. פעולה זו תבטיח מריחה מקצועית ועמידות ארוכה יותר. 
נסי שפתון אדום מסדרת Pure Envy Velvet Matte של אסתי לאודר, וצוותי אליו עפרון שפתיים עמיד, דוגמת Waterproof Lipliner של איל מקיאג'. 

קנאה טהורה ואדומה. צילום: יח"צ
קנאה טהורה ואדומה. צילום: יח"צ

4. כתוב בכוכבים 


הטרנד: נצנצים להמונים.
הקיץ מזמן איתו שלל הפתעות, ואחת מהן מגיעה בדמות כל מה שמנצנץ. וכשאנחנו אומרות מנצנץ, אנחנו מתכוונות מנצנץ, עם קריסטלים, פאייטים וגליטר בשלל צורות וגוונים. כל אלה הונחו במיומנות על פניהן ושיערן של הדוגמניות, ואם זה טוב לג'יבנשי ומארק ג'ייקובס, זה בהחלט טוב גם בשבילנו.
רוצה לנסות בבית? העדיפי נצנצים שגרוסים בדקיקות ומקדי אותם באזור ספציפי אחד, דוגמת אמצע העפעף. התחילי מצללית מאט או בגימור סאטן אותה הניחי בשקע העין וטשטשי היטב, ולאחר מכן בטפיחות ובעזרת מברשת לחה, הניחי את הנצנצים במרכז העפעף בלבד, ליצירת אפקט ייחודי שמתאים לא רק למסלולים אלא גם לבילוי עם חברה.

5. קרן עור
 

הטרנד: עור בריא וקורן כבסיס נכון לאיפור.
זה לא סוד שעור קורן הוא המתכון הבטוח לכל מראה איפור. העונה, הושם דגש על מרקם עור טבעי, גמיש ורווי לחות, שהושג על ידי טיפוח נכון, ולאו דווקא על ידי מוצרי איפור משלימים.
רוצה לנסות בבית? השקיעי בטיפוח נכון של העור. שלבי בשגרת הטיפוח סרום מלא לחות שישיב את הגמישות לעור. אם עברת את גיל 40, שלב זה הכרחי במיוחד. 
נסי את הסרום החדש שלAhava , Dead Sea Crystal Osmoter x6 שמבטיח לעזור במיצוק ומראה זוהר של עור הפנים.

למראה זוהר של עור הפנים. צילום: יח"צ
למראה זוהר של עור הפנים. צילום: יח"צ

6. המהפכה הצרפתית 
 

הטרנד: מניקור צרפתי קצת אחרת.
תשכחי מציפורניים מתוקתקות בעלות קצוות לבנים נקיים. בדומה לטרנד ה-Negative Space ששלט בעונות הקודמות, גם הפעם מבוסס הפרנץ' מניקור על ציפורן נקייה ברובה בעלת גוון טבעי, ונגיעות צבע מעניינות בקצות הציפורניים ובבסיס. בתצוגה של מוניק לולייה למשל, היה זה פרנץ' מניקור ירקרק שמשך את תשומת לב הצלמים.
רוצה לנסות בבית? נסי למרוח על ציפורנייך לק שקפקף או ניודי, ואת נגיעות הפרנץ' לעשות בעזרת לק זהב מטאלי, דוגמת לק הזהב של OPI. אם את בעלת שתי ידיים שמאליות, וודאי תשמחי להכיר את שבלונות הציפורניים של goldnails.co.il שיעזרו לך ליצור את המניקור הצרפתי הייחודי שלך בקלות.

המהפכה הצרפתית בציפורניים. צילום: יח"צ OPI
המהפכה הצרפתית בציפורניים. צילום: יח"צ OPI

7. מפצחת האגוזים 
 

הטרנד: ציפורני שקד.
ציפורניים קצרות וטבעיות, ציפורניים ארוכות ומחודדות, ציפורניים קטומות קצה... במה לא נתקלנו בחודשים האחרונים? אבל מבין כל צורות הציפורניים נראה שאלו שיכתיבו את האופנה הקיץ הן ציפורני השקד הנשיות. מדובר על ציפורניים באורך בינוני, בעלות בסיס רחב וסיומת מעוגלת בצרות, המעניקה לאצבעות מראה ארוך ואלגנטי.
רוצה לנסות בבית? נסי להאריך את ציפורנייך ולשייפן לצורת השקד הנחשקת. לחילופין, הגיעי עם תמונה למניקוריסטית שלך, לצורך קביעת צורת הציפורניים. הלקים הצבעוניים של סינפול יתאימו במיוחד ליצירת מראה ובב וטרנדי לקצות אצבעותייך, ובמחיר שווה לכל כיס.

לק לציפורני שקד. צילום: יח"צ OPI
לק לציפורני שקד. צילום: יח"צ OPI

 

8. צומת דרכים 
 

 הטרנד: צמות מדויקות ושבילים חדים.
הצמות כאן, והן כאן להישאר, אבל הסגנון העונה הוא הרבה יותר חד ומוגדר. תשכחי מצמות בוהמייניות ורכות ותחשבי צמות ששואבות השראה מתרבות רחוב של פאנק והיפ-הופ. 
רוצה לנסות בבית? לאחר החפיפה, מרחי על השיער חומר עיצוב מחליק, שיעזור בריסון קצוות קופצניים, דוגמת באלם העיצוב של Lable M. חלקי את השיער עם שביל אמצעי מוגדר, וקלעי שתי צמות סיניות מקודקוד הראש ועד העורף. את שארית השיער אספי בגומייה קטנה והחליקי את הקצוות, ליצירת מראה מלוטש ומסודר.
קרדיט צילום Label M

9. גוזרים קצוות 
 

הטרנד: תספורות בקווים ישרים וברורים. 
פוני שרק נגזר, צדדי שיער מגולחים, קווים ישרים ותספורות חדות היו טרנד חזק שבלט על המסלולים. אצל אלכסנדר ואנג בלט במיוחד פוני ישר בשלל אורכים, שבילים באמצע ותספורות בקווים ישרים, ואצל ורה ואנג היו אלה פאות שחורות בעלות פוני ארוך, שהותאמו במיוחד לכל דוגמנית. 
רוצה לנסות בבית? בקשי מהספר שלך תספורת בסיומת ישרה, ובמידת הצורך דירוג/דילול שכבות השיער העליונות בלבד. אם את בעניין של שינוי, פוני ארוך ומאסיבי יקפיץ מיידית את ההופעה.

תספורות בקווים ישרים וברורים. צילום: יח"צ
תספורות בקווים ישרים וברורים. צילום: יח"צ

10. מתחברים לשורשים - הטרנד: שיער טבעי
 

מגמת שיער נוספת היא החזרה לכל מה שטבעי. אפשר להניח לרגע את מכשירי העיצוב המפונפנים, את ההחלקות ואת חומרי העיצוב המכבידים. שיער טבעי, רך ובריא, כן, זה שנולדת איתו וכבר שכחת מזמן איך הוא נראה ומרגיש, הוא הטרנד הכי מדויק וקל ליישום.
רוצה לנסות בבית? הניחי את המסלסל והמחליק וגם את המגבת הסטנדרטית, והתמסרי לטי-שרט ישנה מכותנה איתה יבשי בעדינות את השיער אחרי המקלחת. סיבי הבד הרכים עדינים יותר עם השיער ומונעים שבירה מיותרת וחשמל סטטי לא מחמיא.