טורה של ענת דוידוב בתוכנית "איפה הכסף" ברדיו ללא הפסקה 103FM הוקדש היום (שלישי) למותם של פועלים בתקופה האחרונה. דוידוב אמרה: "מספרים לא הגיוניים על זלזול בחיי אדם, אין מילה אחרת, לנתונים שמפרסם היום מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית, וזה רק לשלושת החודשים האחרונים- ינואר, פברואר, מארס - שלושה-עשר עובדים, רובם בענף הבניין נהרגו במהלך עבודתם באתרי בניה ומפעלי תעשייה.
תקשיבו למה שאומרת ורדה אדוארדס - ראש מנהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית במשרד הכלכלה - הנה כמה דוגמאות: באזור כפר קאסם פגעה זרוע של משאבת בטון בפועל שנהרג, באתר בניה של קבלן בנין בישוב אלעד מפעיל עגורן נפל ונהרג במהלך הרמת פלטות בטון, במהלך ביצוע עבודות שיפוץ בקניון "חורב", נפל פועל מפיגום, ונהרג במקום, מתקין מעקות זכוכית נפל מפיגום ונהרג במהלך פתיחת ארגז מטען, במהלך ביצוע עבודות טיח, נפל עובד לתוך פיר מעלית מגובה של שש קומות ונהרג במקום. ואלה כאמור רק דוגמאות בודדות לתאונות, כמותן מתרחשות לעתים מספר פעמים ביום.
רכב - מה משתלם יותר לקנות או לקחת בליסינג

 
אז של מי הפועלים האלה לעזאזל? מי צריך לשאת באחריות על חייו של אדם? האחריות כאמור על המעסיקים, והיא שמחייבת אותם לנקוט בכל האמצעים להבטיח את בריאותו של העובד. אבל כשמעסיקים מתייחסים לחובה הזאת כאל המלצה בלבד, כי כמה באמת שווים חייו של פועל? שהרי ברוב המקרים מדובר בסינים, רומנים, פלסטינים או תאילנדים וגם ישראלים יהודים וערבים, חייו של פועל מקומי או זר בישראל לא שווים כלום. פיקוח על אתרים - כמעט שלא מתקיים. קנסות - לא מאיימים כמעט על שום מעסיק. ישראל 2016 - תמונת מצב תאונות עבודה בישראל - הפקרות".