יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום (שבת) באירוע שבתרבות בבאר-שבע כי "ישראל מנהלת מו"מ עם החמאס באמצעות מצרים ושליח האו"ם למזה"ת ניקולאי מלדנוב. הועברו עשרות מסרים מישראל לחמאס כדי לקנות שקט ושהבעיה תעבור למשמרת של מי שיבוא אחריה, זו המורה של הממשלה הזו, לקנות זמן ושהבעיה תעבור לבאים אחריה".
 
ליברמן הוסיף לתקוף מהאופוזיציה ואמר כי "הממשלה אימצה מדיניות שגויה: היא מאפשרת לחמאס להמשיך לבנות את תשתית הטרור ולעסוק בבניין הכוח שלו כדי שיוכל לצאת למערכה בזמן שנוח לו. ‏אם אומרים כולם שהעימות הבא הוא בלתי-נמנע, למה מאפשרים לחמאס להמשיך ולהתעצם? כדי לצאת למערכה בזמן שיהיה נח להם?".

ח״כ ליברמן הוסיף כי "הממשלה הזו מנהלת מדיניות תבוסתנית ורופסת, זו הנהגה שלא בנויה ולא מסוגלת, לא מנטאלית, לא פסיכולוגית ולא אישית, להתמודד עם האתגרים שעומדים על סדר היום. ממשלה שלא יודעת להחליט ופוחדת להילחם מול הטרור. ‏חייבים להכריע את הטרור ולא להכיל אותו".
ליברמן הוסיף כי "החמאס רוצה נמל בעזה כדי שיהיה לו מעבר גבול לא מבוקר, ושיוכל להכניס לכאן חופשי טילים, רקטות ואמצעי לחימה וליצור כאן מציאות כמו של החיזבאללה בדרום לבנון". 

על תחקיר גנדי: "זה לא תחקיר, זו עלילה"

בהתייחסו לתחקיר התוכנית "עובדה" בעניין רחבעם זאבי אמר ח"כ ליברמן כי "יש כאן משהו חולני, מחפשים רק את הדברים הנגטיביים כדי לנפץ את כל האתוסים והמיתוסים שעליהם גדלנו. המורשת של גנדי היא לחימה נגד הטרור וניצחון מזהיר על המחבלים ב'ארץ המרדפים', הוא היה יועץ רה"מ רבין למלחמה בטרור ומייסד מוזיאון ארץ ישראל בת"א, עורך ומחבר כ-65 ספרים על ההיסטוריה והגאוגרפיה של ארץ ישראל".

"כתבה עיתונאית על דברים מלפני 50 שנה ועל איש שנרצח לפני 15 שנים על ידי מחבל ולא יכול להגיב זה לא תחקיר זו עלילה. אם כבר החליטו לנפץ את כל האתוס הציוני אז בוא נתחיל לייצר עלילות על כל האבות המייסדים, מבן גוריון דרך שרת, דיין, רבין והאחרים. אחרי ש"עובדה" עשו תחקיר על 'שוברים שתיקה', הם חיפשו דרך "לחזור בתשובה" לחיקו של השמאל", דברי ח"כ ליברמן.