הזמר פרינס מת היום (חמישי) בגיל 57, כך מדווח האתר TMZ. גופתו של הזמר התגלתה באחוזתו בפארק פייזלי שבמינסוטה ביום חמישי לפנות בוקר. כמה מקורות המקושרים לזמר אישרו כי הוא הלך לעולמו. בשבת האחרונה, פרינס אושפז לאחר שחש ברע במהלך טיסה. המטוס בו טס הזמר ביצע נחיתת חירום על מנת לאפשר את העברתו של פרינס לאשפוז במדינת אילינוי שבארצות הברית ואז דווח כי הוא סובל ככל הנראה מזן אלים של וירוס השפעת.

צפו בקטע מתוך הופעתו האחרונה של פרינס, לפני כשבוע: 
 

מצבו של הזמר, בשמו המלא - פרינס רוג'רס נלסון, אילץ את מטוסו הפרטי לבצע נחיתת חירום באילנוי. אבל הוא הופיע ביום למחרת כדי להראות למעריצים שהוא בסדר. אנשיו אמרו לאתר TMZ כי הוא נאבק בשפעת קשה. 


לפני הופעתו האחרונה, הוא ביטל שתי הופעות בשל מצבו הרפואי. פרינס הפך לכוכב בינלאומי ב-1982 בעקבות אלבום הפריצה שלו "1999", שמכר יותר מ-15 מיליוני עותקים ברחבי העולם. הוא גרף שבעה פרסי גראמי וגם הופיע בהפסקת הסופר-בול בשנת 2007. הוא מכר מעל 100 מיליון אלבומים במהלך הקריירה שלו וזכה בפרס האוסקר על פס הקול המוזיקלי בסרט "Purple rain" ב-1985.
פרינס נישא פעמיים, בפעם הראשונה לרקדנית הליווי שלו מייט גרסיה, הם נפרדו בשנת 2000. לאחר מכן הוא נישא למנואלה טסטוליני, אבל השניים התגרשו ב-2006.