אחרי שעברו את מכשול מועצת הכבלים והלוויין, הודיעה היום (ראשון) חברת "יס" כי שירות ה-VOD שלה יתייקר, וכי כעת ייאלצו מנויי החברה, כבר מעוד שישה ימים, להיפרד מ-30 שקלים בחודש, על מנת להיות חלק מהשירות. מדובר במהלך שאמור היה לקרות כבר לפני מספר חודשים, אך התעכב בעקבות דיונים במועצת הכבלים והלוויין. העלאת המחירים מגיעה לאחר דוחות מצוינים של החברה



"באישורה של מועצת הכבלים והלוויין, החברה מבצעת עדכון מחיר לשירות ה- VOD עליו הודיעה כבר לפני כחצי שנה, של 5.20 שקלים. מחיר השירות יהיה 29.90 ש"ח לחודש, זאת החל מה- 1.5.16. עליית המחיר משקפת את העליות הניכרות בעלויות ההפקה בחו"ל וההשקעה הרבה בשירות בשנה האחרונה.

לפני כחודשיים הושק בחינם שירות "yes עם מי לגדול", עולם שלם של תכני ילדים המקבילים, לראשונה בישראל, את תכני הטלוויזיה לילדי הגיל הרך עם עולמות התוכן בגנים.


"במסגרת מהלך זה ובמהלך השנה האחרונה נוספו לשירות ה- VOD 30% תכנים חינמיים לילדים המביאים את סה"כ התכנים בשירות לכ- 30,000 כולל סרטים, סדרות, תכני פנאי ולייף סטייל, דוקומנטרי וילדים. כמו כן, נוסף שירות yesBinge, קטגוריה ייעודית לצפייה מרתונית הכוללת כ- 130 מהסדרות הטובות בעולם על כל העונות שלהן, המצטרף לספריית 24/7 - ספריית הסרטים החינמית הגדולה ביותר בטלוויזיה הרב ערוצית בישראל. בשנה האחרונה עלתה הספרייה מ- 120 סרטים לכ- 500 סרטים הזמינים לצפייה חופשית וחינמית, כולל עשרות רבות של סרטים שהוקרנו בשנה האחרונה בקולנוע.
 
"הסרטים מתחדשים על בסיס יומי,  כ- 35 סרטים חדשים בכל יום, ללא הגבלה על מספר הסרטים המוזמנים. במסגרת עלות שירות ה- VOD נהנים הלקוחות מחבילת שירותים מתקדמים מלאה הכוללת את שירות yesGO המאפשר צפייה בלייב בעשרות ערוצי טלוויזיה וב-VOD  בכל מקום ובכל זמן מכל מחשב, סמארטפון וטאבלט תומך, לצד שירות הסטרימר ושירות המולטירום ללא תשלום נוסף.

בשל חופשת החג לא ניתן היה להשיג את תגובת המועצה.