המוזיקאי פרינס שהלך לעולמו בשבוע שעבר, היה ער במשך 154 טרם מותו, זאת למרות שהיה מכור למשככי כאבים ולכדורי שינה, כך אמרו בלשים שחקרו את האירוע. יממה לאחר שנשרפה גופתו של פרינס, משפחתו התאספה בביתו וגיסו סיפר כיצד פרינס נותר ער במשך שישה ימים וחצי, לפני שנמצא ללא רוח חיים במעלית באחוזתו במינסוטה.



מוריס פיליפ, בעלה של טאקיה נלסון, אחותו של פרינס, אמר כי "הייתי איתו רק בשבוע שעבר". חבריו של הזמר חוששים כי הוא נטל מנת יתר של תרופות מרשם שניתנו לו על ידי "רופא מפוקפק". אולם, נדודי השינה של פרינס אינם תואמים את הדיווחים כי נטל כמויות גדולות של משככי כאבים, מה שהוביל אותו לצריכה של מנת יתר במטוסו הפרטי, חמישה ימים לפני מותו. עם זאת, במקרים קיצוניים, המשתמשים במרשמים מעידים כי השימוש במשככי הכאבים הותיר אותם ערים, לאחר נטלו יחד איתם תרופות נוספות.



בלונים מחוץ לביתו של פרינס. צילום: רויטרס
בלונים מחוץ לביתו של פרינס. צילום: רויטרס




התמכרות של 25 שנים



כזכור, הזמר בן ה-57 נמצא ללא רוח חיים באחוזתו במינסוטה. לאחר מותו אמרו הרשויות כי לא מדובר בהתאבדות או במקרה טראומה.



"ההיסטוריה הרפואית של פרינס עומדת בראש סדר העדיפויות של החוקרים", אמר גורם משטרתי המעורה בחקירת מותו של כוכב הרוק. בתוך כך בוחנים הבלשים כיצד השיג פרינס את תרופות המרשם והאם הן ניתנו על ידי רופא מוסמך.



ביום שבת האחרון, מי שלכאורה היה סוכן הסמים של פרינס, טען כי הזמר היה מכור לאופיאטים חזקים במשך 25 שנים, על מנת להתגבר על פחד הבמה שלו.