חקירת העיתונאית ששפכה שמן רותח על אמה: לנוכח מצבה של האנוש של האם שהולך ומחמיר, מסתמן כי במשטרה ישנו את סיווג התיק מגרימת חבלה בנסיבות מחמירות לחשד לניסיון לרצח. זאת לאחר שצעירה בת 20 מכפר סבא חשודה כי שפכה אתמול שמן רותח על אמה. גורם בכיר במשטרה ציין היום (שלישי) כי "מדובר בחקירה סבוכה וקשה מאוד, על פי הערכתנו נבקש ביום חמישי מבית המשפט להאריך את מעצרה של הצעירה פעם נוספת ונבקש גם לשלוח אותה לבדיקת הסתכלות פסיכיאטרית. נוכח מצבה של האם, לא מן הנמנע שהתיק יעלה מדרגה מבחינת חומרת העבירה שמיוחסת לחשודה".



גורמים במשטרה מאשרים כי הצעירה מוכרת להם מאירועים קודמים לנוכח מריבות חוזרות ונשנות עם אמה. בעיקר מריבות הקשורות לתלונותיה על חוסר יחס לא ראוי כביכול מצד האם.



מהחקירה עולה חשד כי במהלך ויכוח עם האם ניגשה הבת עם המחבת הרותחת לחדר בו שהתה אמה ושם התיזה אתת השמן לעבר גופה וגרמה לה חבלות קשות. עוד עולה כי במשטרה דוחים את טענותיה של הבת לפיהן מדובר בתאונה. "לא יעלה על הדעת מצב שבו אדם ניגש עם שמן רותח לחדר שינה כדי לערבב את השמן עם תבלינים, כפי שטענה, שלכאורה היו באותו חדר. האם לא נכון יותר להביא את התבלינים למטבח?", אמר גורם בכיר המעורה בפרטים.


עוד מפקפקים בגרסתה של החשודה שלא ידעה להסביר כיצד קרה שאמה היא הנפגעת היחידה באירוע והיא עצמה יצאה ללא פגע. "במקרה שבו השמן נשפך לכאורה בטעות, גם החשודה היתה אמורה להיפגע מאותו שמן", אומרים גורמים המעורים בפרטים.




מכחישה את הטענות



כזכור, הצעירה, עיתונאית שעובדת במספר כלי תקשורת, נעצרה אתמול על ידי המשטרה בחשד לניסיון גרימת מוות לאחר שעל פי החשד שפכה על אמה שמן רותח בשנתה וגרמה לה לכוויות קשות. האם, בשנות ה-50 לחייה, מאושפזת במצב אנוש בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהיא מורדמת ומונשמת.



עו״ד גיא עין צבי שמייצג אותה מטעם הסנגוריה הציבורית אמר כי היא מכחישה שניסתה לפגוע באמה, והיא זו שטיפלה בה לאחר האירוע והזעיקה את מד״א. הצעירה מסרה את גרסתה לאירוע המצער. החקירה בעיצומה ואנו ממתינים להשלמתה". אתמול בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרה בארבעה ימים. צו איסור פרסום הוטל על פרטיה.