חגיגות המימונה יחלו הערב (שבת) ברחבי הארץ ועמם המירוץ המסורתי של הפוליטיקאים אחר המופלטה. ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו יתארחו בחגיגת המימונה המפוארת והמושקעת שיערוך בביתו ביבנה חבר מועצת העיר ויו"ר סניף הליכוד ביבנה, עו"ד  מאיר דהן, אליה אמורים להגיע גם ראש העיריה, שרים, חברי כנסת, אמנים, אח"מים וחברי ליכוד מכל רחבי הארץ.
 
יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג ורעייתו יתארחו במספר חגיגות מימונה, כשהמוקד הוא בבית משפחת פעיל העבודה ריצ'רד פרס בבית שמש. גם מקומו של יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, לא יפקד מהחגיגות. לפיד יגיע יחד עם ראש עירית נתניה מרים פיירברג-איכר לחגוג בשני אירועים מרכזיים בעיר. במימונה בביתו של חיים בן אבי ובביתה של סמדר גל. לאחר מכן, ימשיך לפיד לחדרה לחגיגות מימונה נוספות. לפיד יבקר בשני אירועי מימונה נוספים בחדרה יחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן.
 
שר הביטחון משה בוגי יעלון יתארח באחת מחגיגות המימונה הגדולות והמושקעות בביתו של משה בן זקן, פעיל ליכוד שהיה ממארגני הליכודיאדה באילת, שיפתח לצורך זה את ביתו שבאשדוד.
 

שרת התרבות מירי רגב תבקר בחגיגת המימונה של פעיל הליכוד פיני סבח באשקלון, משם תמשיך לחגיגה אצל יורם סוויסה בגן יבנה, רונן פרץ ברמלה ותסיים אצל יהודה זרחי בתל אביב.
 
חגיגת מימונה גדולה תתקיים גם במושב בית אלעזרי, ליד רחובות, שם יארח פעיל הליכוד יעקב בן סעדון בבריכת המושב - שרים, חברי כנסת ופעילים ממפלגתו.