ספיר ניסני, בת 24 מכפר סבא, היא העיתונאית החשודה שניסתה להרוג את אמה באמצעות שפיכת שמן רותח עליה בעת שישנה לפני כשבוע וחצי, כך הותר היום (ראשון) לפרסום על ידי בית משפט השלום בפתח תקווה. 



כזכור, במהלך הדיון הגיש פרקליטה עו"ד גיא עין-צבי, בקשה לעיכוב ביצוע וזאת לאחר שהשופט אלדד נבו קבע בבית משפט השלום בפתח תקווה כי אין מקום להאריך יותר את צו איסור הפרסום בפרשה, וכן התיר לפרסם את שמה ופרטיה של אשת התקשורת החשודה בניסיון להמית את אמה בזדון, תוך ששפכה עליה שמן רותח בעת שישנה בחדרה.



ניסני מסרה בגרסתה בחקירה המשטרתית כי מדובר בתאונה שאירעה כתוצאה מכך שהחליקה על שואב האבק הרובוטי ובמהלך ההחלקה נשפך השמן. במשטרה לא האמינו לגרסתה, בין היתר מפאת העובדה שבעת הנפילה לא נפגעה העיתונאית כלל. גם בבית המשפט קבע השופט נבו כי מהעובדות שהוצגו בפניו ושעולים מהחקירה, קיים חשד הרבה מעבר לסביר לגבי מעורבותה של ניסני בניסיון להמית את אמה בכוונה. השופט הוסיף וציין כי גרסתה במשטרה של החשודה אינה עומדת בקנה אחד עם עובדות המציאות ויש בה סתירות רבות.



היום אמורה המשטרה לקיים שחזור בבית אמה של ניסני, שמצבה מוסיף להיות קשה ביותר והיא מונשמת ומורדמת.





בערב החג הוארך מעצרה של ניסני בהתאם לבקשת המשטרה לשלוח אותה לבדיקת הסתכלות פסיכיאטרית. במשטרה מתכוונים לשנות את סעיפי החשדות כנגד הצעירה, זאת לנוכח חומרת פציעתה של האם הנמצאת בסכנת חיים, ולאור כך שגרסתה של החשודה לא עולה בקנה אחד עם העולה בחקירה. לא מן הנמנע כי במשטרה יגבשו תמצית חקירה וראיות לפיהן עולה חשד לביצוע עבירה של ניסיון להריגה. כמו כן הוארך צו איסור הפרסום על שמה.



גורם בכיר במשטרה טוען כי "מדובר בחקירה לא פשוטה כלל שכן החשודה דבקה בעמדתה לפיה מעדה על שואב האבק הרובוטי וכתוצאה מכך נשפך השמן על גופה של אימה. לגרסה הזאת אין כל ביסוס, ובחקירתה מתגלות סתירות רבות".



עוד מתכוונים במשטרה להחשיד את העיתונאית הצעירה בעבירות של שיבוש ראיות ורמז על כך עלה מדברים שהעלה בית המשפט בדיון הקודם. על פי אותם דברים וכן כעולה מהחקירה הצעירה , מיד לאחר ששפכה לכאורה את השמן הרותח על גופה של אימה העלימה על פי החשד מספר ראיות מהזירה ושיבשה כביכול את החקירה. הצעירה שטפה את המקום ועזבה את הדירה.