רני רהב, יחצ"ן הצמרת ואיש יחסי הציבור של אייל גולן, התראיין לתוכניתו של רפי רשף, "רפי אינטימי" שתשודר במלואה הערב (שבת) בערוץ 10, שם התייחס לפרשת אייל גולן ואמר כי אם גולן היה מורשע, הוא היה מתפטר מייצוגו. רהב סיפר על הלילה שלפני הכרעת הדין של הזמר, אז הוא ואשתו הילה, מנכ"לית החברה, פגשו את גולן וביקשו ממנו להבטיח שהוא זכאי. "אם הוא היה מורשע, הייתי מתפטר. באותו יום הלכנו אליו, הילה ואני, ניגשנו אליו בלילה ואמרתי לו, אייל, אני מאמין שהכל בסדר, אבל אני רוצה שתישבע לי שלא היו דברים מעולם. הוא ענה לי: 'רני, אני בחיים לא שיקרתי אותך ואני בחיים לא אאכזב אותך'".



רהב המשיך וסיפר כי לא הסתפק באמירה הזאת וביקש מגולן שיישבע בילדיו: "אמרתי לו, אייל, זאת המילה שלי, אני יוצא החוצה, יש לי 30 לקוחות שכבר מהבוקר מצלצלים ורוצים לעזוב אותנו, ועם השבוע הזה זה נהיה יותר חזק. אין לי בעיה, שגם יעזבו אם הם רוצים, כל עוד אתה נשבע לי בילדים שלך שלא עשית את הדברים האלה". רהב גם הבהיר לאייל גולן כי אונס הוא קו אדום בשבילו ואמר: "אם אתה אנסת, מבחינתי זה לא יכול לעבור".



רפי רשף הקשה על רני רהב וציין כי כל אדם יכול לשקר, גם אם הוא נשבע, אף בילדיו, ורהב ענה לו כי תרבותית, אייל גולן, ברגע שנשבע בילדיו, לא היה יכול לשקר: "ברגע שנשבע על ילדיו, האמנתי לו ב100%, אנחנו, האשכנזים, נשבעים בכל מה שצריך ואין לנו שם בעיה בכלל. אדם מזרחי, יש לו כבוד לשבועה. אוקיי?".



   


כזכור, הפרשה התפוצצה בנובמבר 2013 בעקבות תלונה שהגישה נערה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב בגין עבירות מין, שבוצעו לטענתה בה ובמספר נערות נוספות. הקטינה סיפרה לחוקרים על יחסי מין שקיימו איתה מספר מעורבים, ביניהם גולן, בתמורה למתנות שקיבלה. הפרשה זכתה לכינוי "משחקי חברה" והזמר עוכב לחקירה, אולם שוחרר אחרי פרק זמן קצר.



כבר בתחילת הפרשה, טען גולן לחפותו וציין כי לא קיים יחסי מין עם קטינות, למעט מקרה אחד שבו במהלך אחד המפגשים התעקש לדעת את גילה האמיתי, וזאת אחרי שהציגה עצמה כבת 21. היא אישרה כי היא בת 17 וחצי, מה שגרם לו לעזוב, לדבריו, את הדירה. גולן, בחקירתו טען כי אביו היה זה שהביא את הנערות ואין לו כל קשר אליהן. התיק נגד אייל גולן נסגר מחוסר ראיות, אך אביו הורשע בניצול נערות בתמורה לשירותי מין ונגזרו עליו שנתיים של מאסר.