מקורביו של תא"ל אופק בוכריס מדגישים הבוקר (שישי) עם הפרסומים על סיום החקירה ושימוע אצל הפצ"ר בקרוב כי אופק בוכריס דבק בגרסתו כי לא היה ולא נברא דבר בינו לבין שתי החיילות.

המקורבים זועמים על המשטרה הצבאית ועל הפרקליטות הצבאית וטוענים לעינוי דין מחפיר כלפיו. "לא יתכן שכבר חודשיים וחצי, קצין בכיר שהיה רגל וחצי לפני כניסה לאחד התפקידים המשמעותיים בצמרת צה"ל, יושב בבית בחוסר ודאות מוחלט בגלל האשמות", אומרים מקורביו. "לא מדובר בראיות, לא הוצגו כאלה, אלה רק במילה של שתי חיילות, שאחת מהן בכלל לא מתלוננת, נגד המילה שלו".

פרשת בוכריס התפוצצה לפני 76 יום, אז נקרא הקצין הבכיר והוטחו בפניו האשמות חמורות על מעשי אינוס והטרדות מיניות. מאז השעה אותו הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט וביטל את מינויו לראש חטיבת המבצעים באמץ. בוכריס עצמו עבר מספר פעמים חקירת מצ"ח, בדיקות פוליגרף ועימות עם חיילת וקצינה ששירתו תחתיו.

תגובת הסנגוריה הצבאית: "תא״ל בוכריס פעל לאורך כל החקירה לקידומה, ושיתף פעולה עם חוקריו באופן מלא. הכל על מנת להביא לחקר האמת ולניקויו מן החשדות שיוחסו לו. הקצין לא העלה טענות כלפי חוקריו. כעת, עם סיומה של החקירה, נקבל ונלמד את חומרי החקירה לצורך קיום שימוע בפני הפצ״ר".