לא מפסיק לספק שערוריות: עיתון הניו יורק טיימס הפיל היום (שבת) פצצה פוליטית שייתכן כי תשרת היטב לא רק את יריביו הדמוקרטים של דונלד טראמפ, אלא גם את יריביו מתוך המפלגה השמרנית. תחת הכותרת: "חוצה את קו – כיצד טראמפ התנהג עם נשים בפרטיות", מתפרסמות בפרוטרוט עדויותיהן של 50 נשים, עובדות במשרדיו של טראמפ, חברות לשעבר, ואפילו מועמדות למיס יוניברס, שמתארות כיצד טראמפ השפיל אותן מינית וניצל אותן.



בתחקיר, שללא ספק צפוי לעורר הדים נרחבים במערכת הפוליטית בארה"ב בזמן הקרוב, מתארות אותן נשים כיצד טראמפ מינה מצד אחד נשים לתפקידי מפתח בחברה שלו, ומצד שני, נהג להשפיל נשים והטריד אותן מינית. אחת הנשים, רואן ברואר ליין, דוגמנית לשעבר, תיארה כיצד טראמפ ביקש ממנה ללבוש בגד ים במהלך מסיבת בריכה שערך בביתו: "כשיצאתי מהאמבטיה לבושה בבגד ים, הוא הוליך אותי בין כל האורחים ואמר להם 'זוהי נערת טראמפ מדהימה, נכון?".  טמפל טגרט, מיס יוטה בשנת 1997, סיפרה כי באירוע אחד שהתקיים בעבר, נישק אותה טראמפ על השפתיים: "חשבתי לעצמי, איכס", תיארה טגרט את תחושותיה מאותו מקרה.



דיווח נוסף, הפעם בעיתון ה"וושינגטון פוסט", צפוי לעורר סערה פוליטית נוספת שבמרכזה עומד טראמפ. על פי הדיווח, טראמפ נהג להתחזות במשך שנים ארוכות לדוברו האישי. עיתונאים שנהגו לסקר את פעילותו של טראמפ עד שנות ה-90, סיפרו כי הם הופנו לשני דוברים רשמיים של המיליארדר. השניים, שכונו "ג'ון מילר" או "ג'ון בארון", נהגו לשבח את טראמפ ואת פעילותו, ובאחד הראיונות אף סיפר "דוברו" של טראמפ כי המיליארדר זכה להצעה רומנטית מצד הזמרת מדונה, שביקשה לצאת איתו לדייט. אלא שההקלטות שחשף ה"וושינגטון פוסט" מגלות כי הדוברים הנלהבים של טראמפ היו כאמור המיליארדר עצמו.



באחד הראיונות האלו, התבלבל "הדובר של טראמפ" והשתמש במילה "אני" במקום "מר טראמפ". במהלך הראיון סיפר "מילר" לעיתונאית כי "אפילו מדונה רצתה לצאת עם מר טראמפ", והוסיף גם כי "מלבד מרלה מייפלס, יש לטראמפ גם שלוש בנות זוג נוספות. נשים יפות וחשובות מתקשרות אליו כל הזמן".


טראמפ עצמו, כצפוי, הכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו. "מדובר בהונאה" אמר טראמפ בראיון לרשת NBC ביום שישי כאשר הושמעו לו ההקלטות. "זה לא הייתי אני בטלפון, וזה לא נשמע כמוני. זה לא אני".



בתוך כך, דיווח עיתון הניו יורק טיימס פרסם כי טייקון העסקים שלדון אלדסון הבטיח לטראמפ כי הוא מוכן לתרום לקמפיין שלו יותר מכפי שתרם למועמדים רפובליקאים בעבר והמשמעות היא כי מדובר בסכום של 100 מיליון דולר ואף למעלה מכך. אדלסון עצמו כתב במאמר בעיתון הוושינגטון פוסט כי הוא קורא לכל עמיתיו הרפובליקאים להתאחד סביב טראמפ שזכה במרוץ למועמדות לנשיאות מטעם המפלגה השמרנית. עוד כתב אדלסון כי "החלופה לטראמפ כנשיא (הכוונה למועמדת הדמוקרטית, הילארי קלינטון נ.צ), הינה מפחידה".