נמשכים המגעים לממשלת אחדות, אך בינתיים (שני) ללא התקדמות ניכרת. נתניהו והרצוג קיימו פגישה לילית ממושכת בניסיון להגיע להסכמה שתוביל לממשלת אחדות. לפי פרסום ב"הארץ", הרצוג דורש את תיק המשפטים, התרבות או התקשורת אך מלשכתו נמסר ל"מעריב אונליין" כי "אנחנו לא מתייחסים לפגישות. מבחינת התיקים זה ממש לא הכיוון".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתעקש כי כל הנושאים הבעייתים מבחינת המחנה הציוני יישארו בעינם: חוק וי 15, חוק העמותות, חוק ההשעייה ומתווה הגז. גם שר האוצר משה כחלון התייחס למגעי האחדות ואמר בכנס הנדל"ן של גלובס והמכללה האקדמית נתניה: "נפגשתי היום עם ראש הממשלה והוא עדכן אותי שהמגעים לאחדות נמשכים; כוונותיו רציניות לגבי הרחבת הממשלה. מנהיגים צריכים לקבל החלטות אמיצות דווקא בזמנים קשים".
 
"נפגשתי עם רה"מ ושמעתי ממנו שהמגיעים להרחבת הממשלה נמשכים, זה הזמן ואין זמן מתאים יותר מזה לממשלת אחדות, ממשלה רחבה. מנהיגים צריכים לקבל החלטות אמיצות גם כשקשה ולא רק כשקל, אני מצפה מהמנהיגים לקבל החלטות ולבוא לעם ישראל וציבור הבוחרים ולהגיד שקיבלו החלטה כי זה מה שהם מאמינים שטוב לעם ישראל. ממשלת אחדות פירושה יציבות, היציבות חיונית להמשך הרפורמות בבנקאות, להוזלת יוקר המחייה ולהצלחת הרפורמה בדיור", סיכם כחלון.
 

שר בליכוד אמר למעריב כי "כרגע הפערים גדולים מדי ואין התקדמות". גם במחנה הציוני יש תסכול מחוסר ההתקדמות במו"מ מאחר ובכירים בהסתדרות עובדים בשטח כדי לגייס תמיכה למהלך.

אמש, בפגישה עם חוג "מחנה רבין" אמר הרצוג כי "אני מאתר הזדמנות אזורית מדינית נדירה שאולי תחלוף ולא תחזור", אמר הרצוג. "אני לא אומר את זה בעלמא אלא בידיעה. היא מסובכת מאין כמותה, היא מורכבת. אני לא יודע אם היא תקרה, אבל יכול להיות שהיא תקרה אך ורק בגלל שינוי במבנה הממשלתי".

"אם מותר לדבר עם אבו מאזן, מותר גם לדבר עם נתניהו", אמר הרצוג  והוסיף כי "מהיום הראשון לאחר הבחירות היו גישושים. יכולתי להיכנס כבר מאה פעם, אבל לא נכנסתי. אמרתי שאם יש משהו, זה חייב להיות שינוי היסטורי דרמטי בכיוון".

ח"כ אראל מרגלית אמר בתגובה לידיעות על המגעים המתמשכים כי "הזחילה לנתניהו צריכה להיפסק הלילה, לפני שיהיו לנו יותר פגישות עם ביבי מאשר מצביעים. העבודה יכולה לחזור להיות אלטרנטיבה, כשהיא תחזור להיות אופוזיציה לוחמת ולא מפלגת  קואליציה בממתינה".