טל ואביעד דיברו בתכנית הבוקר על גזר דינו של הזמר קובי פרץ שנידון לשנתיים מאסר בפועל לאחר שהורשע בהעלמות מס על סך 5.8 מיליון שקלים ובדיווחים כוזבים למס ההכנסה. בנוסף, נגזרו על הזמר שלוש שנות מאסר על תנאי וכן קנס של 175,00 שקלים. במהלך המשפט, סיפר הזמר כי הוא עוזר לנזקקים. 



השדרנים העמידו דברים על דיוקם: "בחייך, אתה מעלים מס, אתה למעשה לוקח מנזקקים. אנשים נורא מקלים ראש בהעלמת מס אבל העלמה של 5 מיליון שקלים זה יותר גרוע מהשתמטות משירות צבאי. אנשים לא מבינים שזאת בעצם גניבה מהמדינה, ועוד במציאות שבה כולנו קורעים את התחת, שלא לדבר על זה שהוא דמות ציבורית. ברמה החברתית זה עונש צודק ואולי זה ירתיע אנשים מהעלמת מס. פעילותו למען הנזקקים לא קשורה, אולי גם אתה נושא בתקציב הביטחון של צה"ל לכן יש לסלוח לך על הגניבה?"



"בפרסומים על גזר הדין דווח שמעריצות שלו בכו בכניסה לבית המשפט", אמרו השדרנים, "אבל במעריב יש תמונה של מעריצה אחת שנראית נסערת עם השלט אהבה בנשמה. היא ספק נסערת ספק שמחה - מנסה להרים ברגע עצוב". 


מנסות להרים ברגע עצוב". תומכות מחוץ לבית המשפט. צילום: אבשלום ששוני"




צמד השדרנים לא פסח על תגובתו של פרץ לגזר הדין, שמסר כי "יש משפט שרץ איתי שנים: 'ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'. אנחנו ב״ה נלך כמובן לעירעור במחוזי והקדוש ברוך הוא עוד יהפוך את הקערה על פיה וישלם לכל הרשעים והמקטרגים של הפרקליטות והשופטת. ה׳ הוא השופט הכי גדול שיש בעולם ולעולם ולא אף בשר ודם. אין יאוש לעולם. הבוטח ב-ה׳ חסד יסובבנו".

"הוא כבר לגמרי מדבר כמו אסיר", ציין אביעד. "כל האנשים האלה שכשהמציאות לא מיישרת קו עם העיוותים שלהם הם פונים לאותו אחד שלא עונה ולכן אפשר לזרוק עליו הכל. אלוהים משלם על הכל? תוציא לו חשבונית כפרה. אם אלוהים משלם הוא מצפה לקבל נייר בתמורה, זה לא כמו שאתה רגיל".