הזכייה של הפועל באר שבע באליפות המדינה בכדורגל לוותה בזעקות השמחה של כרוז הקבוצה, אופיר בן שטרית, שהדהדו ברחבי אצטדיון הבית של הקבוצה. הבוקר (ראשון) אמר בן שטרית הצרוד לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה": "בשריקת הסיום התחלתי לצעוק כמה פעמים 'יש' חזק, לפרוק את המתח והלחץ של כל העונה.



"רציתי להתחיל להגיד את זה, והייתי עם דמעות בעיניים, מישהו צילם אותי וראיתי את זה אחר כך. אמרתי: 'אני לא מאמין שאני אומר את זה! הפועל באר שבע אלופת המדינה! יש, יש, יש!', ו'שהחיינו' עם אצטדיון שלם, שזה צמרמורת. 'אלוהים אדום', ככה אנחנו אומרים, זה חלק מהשירים שלנו".





על ההכנות למשחק האליפות סיפר: "בראש אתה מכין לעצמך כל מיני משפטים כאלה ואחרים, אבל אצלנו נמנעים מלחשוב קדימה מדי. כל פעם לוקחים את העניינים שלב אחרי שלב ונשארים צנועים עד הסוף. אתה אומר, כשזה יגיע - מה שייצא יהיה הכי טוב. כשסכנין עלו ליתרון התפללתי בלב שזה ייתן לנו את הסטירה שאנחנו צריכים כדי שהשחקנים יעבירו הילוך וייכנסו למשחק יותר מהר מבדרך כלל, אבל היה רגע פחד, אין ספק. המשחק היה באצטדיון טוטו טרנר זה מקדש כדורגל שהאמונה בו מגיעה בדקה הראשונה ונשארת עד לשריקת הסיום. ניצחנו שם משחקים בשניות האחרונות, אז אמונה תמיד יש, בטח בעונה כזאת".



גזית שאל איך מתמנים לכרוז של קבוצת כדורגל מצליחה, ונענה: "קבוצת כדורגל מצליחה? אנחנו הפועל באר שבע, זה תואר ראשון אחרי 40 שנה. כשנכנסתי לתפקיד היינו בצמרת אבל לא היו תארים. זה התגלגלות של עניינים. אני אוהד שרוף של הקבוצה עוד משנת 1988, מעורב בהרבה דברים ועושה רמיקסים של שירי אוהדים. אני דיג'יי באירועים ואיש מכירות במשרד פרסום מביא את החיים האישיים לקבוצה".

עריכת תוכן: אסף נבו