שגריר ישראל לאו"ם דני דנון נאם בכנס הג'רוזלם פוסט וסיפר על המציאות הקשה במסדרונות האומות המאוחדות: "הפלסטינים ותומכיהם מזריקים אנטישמיות לאו"ם", חרץ והוסיף: "ידענו על הצביעות באו"ם, אבל לא חשבתי שזה יגיע למצב שהוא היום. הם עברו את הגבול. נציג הפלסטינים לאו"ם רק לאחרונה השווה אותנו הישראלים לנאצים. אתם יכולים לדמיין את זה? איך הוא יכול לרמוז שהפלסטינים הטרוריסטים הם כמו הגיבורים של גטו ורשה? הבושה עליו, על הנציג מנסור שאמר זאת".
"זו לא הפעם הראשונה שהוא משתמש בשפה שכזו", סיפר דנון והוסיף" "זו עלילת הדם של המאה ה-21, זו אותה השפה וההסתה שהייתה נגדנו לפני הפוגרומים וזה קורה היום באו"ם".

דנון הוסיף וסיפר כיצד "כתב כלשהו שאל את הדובר של המזכ"ל בעניין והוא אמר: 'ההערות היו לא תורמות לתהליך השלום' וזהו. חברים, דיפלומטים ונציגים באו"ם שותקים מול האנטישמיות החדשה הזו ועלינו לזעוק. משתמשים בשקרים ככיסוי לאנטישמיות. מי היה מדמיין ש-70 שנה אחרי השואה, האו"ם ייצר רשימות שיעודדו חרם נגד חברות יהודיות? מה שאנחנו מתמודדים איתו עכשיו הוא לא פוליטיקה, הוא בעניין של שנאה, בידוד של ישראל. זה בעניין אנטישמיות, חד וחלק".
"אני לא אשתוק בעניין, פגשתי את המזכ"ל באן קי-מון ואמשיך להעלות זאת בכל פגישה" אמר דנון וסיפר עוד כי "לצערי, לפני שבועיים גם הנציג מונצואלה שאל במועצת הביטחו ןשל האום - האם ישראל מנסה להפעיל פיתרון סופי נגד הפלסטינים. אתם יכולים להאמין? אני מיד דרשתי התנצלות על ההערה השערורייתית הזאת. הוא נתן התנצלות מעורפלת. הוא התקשר אליי מאוחר בלילה להתקשר. אמרתי לו - אדוני השגריר, אל תתנצל בפניי -  התנצל בפני מדינת ישראל. התנצל בפני היהודים ועשה זאת באופן פומבי, לא בטלפון. ואחרי כמה ימים הוא עשה כן. אני מבטיח לכם שבכל פעם שאנחנו שומעים על התקפות נגד יהודים ומדינת ישראל אנחנו נענה ונמשיך לענות לכל שקר. אנחנו לא יכולים להרשות לאנטישמיות להפוך לשפה הרשמית של האו"ם".

"אנחנו לא יכולים להרשות לזה להפוך לנורמלי שיש קמפיין מאורגן וממומן היטב נגד ישראל", אמר דנון, "במקומות שונים כאן וברחבי העולם. תנועה שמשקרת על ישראל וקוראת להחרמת העם היהודי. BDS מתחבאת מאחורי המסכות של חופש, שלום. זה שקר. היא האנטישמיות המודרנית".