חזן בן 77 בבית כנסת במעלה אדומים, הואשם היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים באינוס, ניסיון אינוס, ניסיון מעשה סדום, וכן עבירות של מעשה מגונה בכוח בצעירה בת 27. בנוסף הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים בקטינה בת 16. בכתב האישום נטען כי הוא אסף את קורבנותיו ברכב, נסע עמן למקום מבודד ושם ביצע בהן את זממו. לבית המשפט הוגשה בקשה להשאירו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שירה קני-טל מפרקליטות מחוז ירושלים, במהלך קיץ 2011, בשעות הבוקר, עמדה המתלוננת, שהייתה בת 23, בתחנת אוטובוס במעלה אדומים. מאחר שהייתה לה היכרות מוקדמת עם החזן, בתפקידו כחזן בבית הכנסת, היא נענתה להצעתו להסיעה למקום יעדה.
במהלך הנסיעה סיפר לה  כי אשתו חולה וכי הוא מחפש "סיפוק מאישה". הוא הסיע אותה לאזור מבודד במישור אדומים ועצר את רכבו.

הרב התיישב ליד הצעירה ואמר לה כי היא יפה ומושכת אותו מאוד וכי הוא רוצה "לעשות לה ילד". בהמשך החל לגעת בגופה ללא הסכמתה. הצעירה ביקשה ממנו לחדול ממעשיו אך הוא התעלם מדבריה. בשלב מסוים, הוא הדף את המושב הקדמי קדימה, אנס אותה וניסה לעשות בה מעשה סדום ומעשה מגונה בכוח שלא בהסכמתה.


במקרה אחר המתואר בכתב האישום, בפברואר 2015 עמדה נערה בת 16 בתחנת אוטובוס הסמוכה לביתה וניסתה לעצור רכב שיסיעה ליעדה. הנאשם סימן לה לעלות לרכבו. במהלך הנסיעה שאל האם תסכים לעשות עימו "סיבוב", בטרם יסיע אותה ליעדה, והיא הסכימה. במהלך הנסיעה ליטף הנאשם את הנערה באזור הירך מעל חצאיתה ובאזור ידה ללא הסכמתה. בהמשך הוא חיבק אותה, נגע בה בחזה ונתן לה נשיקה על לחיה ועל שפתיה, "כל זאת ללא הסכמתה ולשם גירוי, ביזוי או סיפוק מיניים".

בבקשת המעצר כתבה הפרקליטות כי מכלל האישומים עולה דפוס פעולה דומה של הרב וכי "מעשיו יוצרים חשש סביר כי יסכן את בטחון הציבור, ולפיכך מקימים עילת מעצר".