הזמר, הראפר, המפיק הענק ומהמוזיקאים המצליחים בעולם - פארל וויליאמס, יגיע להופעה אחת בישראל ב-21.7.16 ב"לייב פארק" בראשון לציון. וויליאמס יגיע לראשונה לישראל להופעה אחת בלבד, כשהוא מלווה בעשרות אנשי צוות, נגנים, אפקטים ובמת ענק "המאובזרת במיטב החידושים הטכנולוגיים שלא נראו בישראל", כך הבטיחו בחברת ההפקה.

מכירת הכרטיסים להופעה בישראל תחל היום (רביעי) בשעה 16:00,  דרך אתר הנחיתה  www.pharrell.co.il ומשרדי הכרטיסים: "לאן" בטלפון 8780* www.leaan.co.il, ו-"זאפה" 9080* www.pharrell.co.il. מחירי הכרטיסים למופע ינועו בין כרטיס לדשא - 329 ש"ח וכרטיס לגולדן רינג - 790 ש"ח.
וויליאמס התחיל את דרכו בוירג'יניה ביץ' כילד פלא המנגן על מספר רב של כלים בתחילת שנות ה-90, דרך מספיק להיטים שיקנו לו את תואר "מפיק העשור" של Billboard בשנת 2010. לכך היינו מוסיפים את תואר "האיש שלא מזדקן לעולם" - הייתם מאמינים שהוא כבר בן 43?

פארל וויליאמס התחיל את קריירת ההפקה שלו כחצי של צמד ה"נפטונז" עם צ'אד הוגו וסייע ביצירת קלאסיקות כגון "Get Lucky" של דאפט פאנק, "Blurred Lines" של רובין ת'יק, "Hot in Herre" של נלי, "I just wanna Love U) Give it 2 Me)" של ג'יי זי, "I'm A Slave 4 U" של בריטני ספירס ו"Like I love You" של ג'סטין טימברלייק.
 
כיום, לאחר שהפקותיו מכרו כבר יותר מ-100 מיליון עותקים, המוזיקה הייחודית שלו נשמעת כמו משהו שאיש מעולם עוד לא הצליח לדמיין. בנוסף, הוא יצר דרך חדשה להתייחס לכוכבים מבוססים כגון סנופ דוג, מדונה ואפילו הרולינג סטונז. בארבעה אלבומים יצרו וויליאמס והוגו, יחד עם שיי היילי, תמהיל בלתי צפוי עם להקת הרוק האלטרנטיבי וההיפ-הופ N.E.R.D. 


תעשיית המוזיקה הביעה את הערכתה הרבה לוויליאמס באמצעות הזכייה ב- 11 פרסי גרמי (לרבות תואר "מפיק השנה" ב-2004 ו-2014) ופרס "תו הזהב" היוקרתי של ASCAP (האגודה האמריקאית של מלחינים, סופרים ומוציאים לאור). בשנת 2012 פארל היה מועמד לאוסקר על שירו המקורי "Happy" שליווה את הסרט המצויר "גנוב על המיניונים 2". "Happy" נשאר בפסגת מצעד 100 הלהיטים של Billboard במשך עשרה שבועות רצופים, שבר שיאי מכירות ב-iTunes ושולב כסינגל המוביל באלבום G I R L.


בשנת 2014 השלים וויליאמס סיבוב הופעות של 23 יום באירופה שכונה "Dear G I R L" וכיום הוא משמש כמאמן בעונה ה-10 של "The Voice". פארל וויליאמס ממשיך ללא ספק להצעיד את תרבות הפופ לכיוונים חדשים ומפתיעים עם המיזם החדש שלו -  I am OTHER, קולקטיב מולטימדיה יצירתי המשמש כארגון גג לכל עבודותיו, לרבות מותג מוזיקה, קו האופנה Billionaire Boys Club & ICECREAM, חברת הטקסטיל BIONIC Yarn והסרט Dope.