לקראת עוד נטישה פוליטית? סגן השר מטעם הליכוד, ח"כ איוב קרא, תקף היום (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא "שוקל את המשך דרכו" בפוליטיקה. קרא טען כי במסגרת השינויים בממשלה היה ראוי למנות אותו לתפקיד שר, אך נתניהו לא מינה אותו ממניעים גזעניים. קרא אמר שנתניהו העדיף למנות שרים "בוגדניים". 

יש לציין כי חבר הכנסת היחיד בליכוד שקיבל במסגרת השינויים האחרונים תפקיד שר הוא ח"כ צחי הנגבי, מה שהובטח לו מראש עם הקמת הממשלה לפני כשנה. 
"אני לא רגיל לדבר נגד איש שהלכתי איתו 20 שנים", אמר קרא באירוע "שבתרבות" בבאר שבע. "לא היה מאבק שלא הייתי לצדו. לצערי, בקואליציה הזו – אני מרגיש פעם ראשונה סדקים בקשר. הייתי אמור להיות שר – לפי הנורמה במדינות נאורות של אפליה מתקנת. גם בפרמטרים של נאמנות וותק, אני נמצא גבוה יותר מרוב השרים. כולם ילדים, ואני פה ארבע קדנציות כבר". 

קרא טען כי המניע לאי מינויו היה גזעני. "שרים רומזים לי דברים שלא האמנתי שקרו. אמרו שקושרים משהו עדתי. הוא שכח שהגיבור של צוק איתן היה מח"ט גולני, קרוב משפחה שלי. שכח שבקרייה יושבים אלופים דרוזים, שלא שואלים איזו עדה הם?" שאל קרא. 
"אני נפצעתי בביירות, שני אחים שלי הלכו, לפני קום המדינה – ואחריה, ואני עוד צריך להוכיח את נאמנות למדינה הזו? אני מתבייש", אמר קרא בדמעות. "אני אוהב את המדינה. זה זועק לשמיים. אני לא אתן שיקרה עוד מקרה של מדחת יוסף. לא אתן שיפקירו אותי. אני חייב לנפץ את הזכוכית, לא יכול להיות שניהרג במאות וכשאני מגיע לשולחן הממשלה אני צריך להוכיח מחדש נאמנות. אם לא אקבל הסבר שישביע את רצוני, אמצא דרך אחרת".