בזמן שהליכוד והבית היהודי רבות ביניהן בנושא הקבינט הביטחוני על רקע היחסים הרעועים בין בנט ונתניהו, וכשבמחנה הציוני מתקוטטים ונמצאים במשבר מנהיגות, אצל יאיר לפיד הדברים הולכים הרבה יותר חלק. הבוקר (ראשון) הודיעה מפלגת יש עתיד על רכש חדש שמצטרף אליה-  ראש אגף חקירות לשעבר ניצב בדימוס יואב סגלוביץ'. 



לפיד וסגלוביץ' יקיימו היום בשעה 14:00 מסיבת עיתונאים מיוחדת בבית סוקולוב בתל אביב, בה יכריזו על ההצטרפות של ראש אגף חקירות ומודיעין לשעבר במשטרה למפלגה, תחת הכותרת של קידום המלחמה בשחיתות. 


סגלוביץ, שירת כ- 30 שנה במשטרה והקים את יחידת להב 433 היוקרתית, היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן והיחידה לפשיעה כלכלית. הוא עמד בראשן של חקירות מרכזיות נגד אנשי ציבור בכירים בישראל. 

 
בסקר שפורסם בסוף השבוע ברשת ב', עולה כי מפלגה אותה יובילו שר האוצר משה כחלון, שר החינוך לשעבר גדעון סער ושר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון, תזכה למספר המנדטים הגבוה ביותר אם יתקיימו בחירות. 

המחנה הציוני יתרסק במקרה כזה ויזכה ל-11 מנדטים בלבד, יש עתיד בראשות יאיר לפיד תזכה ב-13 מושבים, וכך גם המפלגה הערבית המשותפת. הבית היהודי יזכה לפי הסקר ב-10 מנדטים.