גמר ליגת האלופות האירופי בכדורגל הסתיים אמש בניצחון דרמטי של ריאל מדריד על אתלטיקו מדריד, כשאת בעיטת העונשין המכריעה בדו-קרב הפנדלים הבקיע רונאלדו, לאחר תיקו 1:1 בתום 120 דקות משחק. סאל אמרג'י, כתב בעיתון הספרדי "אל מונדו", אמר הבוקר לניסים משעל ב"רדיו ללא הפסקה": "כל אוהד כדורגל שהוא לא אוהד של ריאל, היה רוצה בניצחון אתלטיקו.



לפי העונה שלהם בצ'מפיונס (ליגת האלופות) בדרך לגמר הגיע להם, אחרי שניצחו את באיירן מינכן וברצלונה, כשריאל עברו את מנצ'סטר סיטי ווולפסבורג. אבל אתמול הוכח עוד פעם, כמו שכתוב היום בכל העיתונים במדריד, שריאל מדריד הוא מועדון שיש לו בתוכו גנים של ווינריות, שלא משנה מה הם יעשו, מבחינת גביע אירופה, אם הם מגיעים לגמר הם בדרך כלל מנצחים. העובדות הן שריאל הגיעה לגמר 14 פעמים וחגגה 11 פעמים מתוכן, שזה משהו מדהים".

משעל ציין שהכל היה מתהפך לו בעיטת העונשין שפספס שחקן אתלטיקו היתה נכנסת. "נכון, במשחקים כאלה הפרטים הקטנים הם הקובעים. רונאלדו, שבתקשורת הספרדית אומרים שזה היה אחד המשחקים החלשים שלו, כי מצבו הבריאותי לא טוב, הוא חיכה וחיכה ובסוף הגיע בפנדל האחרון. כבר לא מדברים על משהו מקצועי, אלא על משהו שהוא מעבר לכדורגל. על למה גם לפני שנתיים בדקה ה-93 ראמוס הבקיע את הגול של הצ'מפיונס נגד אתלטיקו, ואתמול הבעיטות של חואנפראן וגריזמן (לא נכנסו), לכן מדברים על אתלטיקו כעל 'פופה', קבוצה שהיא לא לוזרית, אבל תמיד קורה לה משהו ברגע האמת".
"את ההבדל אתמול לא עשה רונאלדו, אלא סרחיו ראמוס, ששוב פעם הוכיח את האופי שלו. נכון שהגול שלו הובקע מעמדת נבדל אבל הוא באמת החזיק את הקבוצה, עשה את הגול, גם בפנדל שלו, והוא, ראמוס, הוכיח שהוא אחד הבלמים הטובים בעולם. מצד שני, במדריד צוחקים.

עריכת תוכן 103FM: אסף נבו