ימים לא קלים עוברים על הראפר והמפיק המוזיקלי קניה ווסט: בשבוע שעבר הסטודיו של ווסט בקליפורניה נשדד, וציוד בשווי של מעל 20 אלף דולר נגנב ממנו. האירוע התרחש לפני שבוע בדיוק והתגלה ביום שלמחרת. דלת הסטודיו היתה פתוחה לרווחה ושלל המחשבים שעליהם עובד הראפר העשיר פשוט לא היו שם.


לפי הדיווחים באתר TMZ, המשטרה מעריכה כי מדובר בשודד המכיר את הזמר, אך טרם גיבשה רשימת חשודים. הציוד שנגנב כבר הוחלף בחדש, ולמרבה המזל, הטכנולוגיה עמדה לצדו של ווסט וכל החומרים גובו מבעוד מועד, כך שפרט לציוד עצמו, כל ההקלטות והעבודה הרבה לא ירדו לטמיון.
 

בילי ג'ואל פוליטי


בעוד כחצי שנה תושבי ארצות הברית יחליטו מי יעמוד בראש המעצמה הגדולה בעולם, וכפי שזה נראה כרגע, קיים סיכוי שהמועמד הרפובליקני מעורר המחלוקת, המיליארדר דונאלד טראמפ, יהיה הנשיא האמריקאי הבא.
 
אמנים רבים מגיבים ברשתות החברתיות למעלליו של טראמפ, וביום שישי האחרון היה זה בילי ג'ואל, שדווקא בחר להקדיש לטראמפ שיר במהלך הופעתו שנערכה במדיסון סקוור גארדן. השיר הנבחר הוא "The Entertainer", מחווה קטנה לדמותו של טראמפ, שאמנם לא נכח בהופעה, אך צייץ בטוויטר באותו הערב: "תודה לבילי ג'ואל אני מעריך את ההקדשה, ואוהב את המוזיקה שלך!".
 
בעקבות הציוץ, המגזין "טיים" פנה לג'ואל בבקשה לתגובה והזמר השיב להם כי הוא עובד בתעשיית הבידור, וכי הקמפיין של דונלד טראמפ היה מאוד מבדר. כשנשאל למי יצביע, הוסיף ג'ואל: "למי אכפת מהדעות הפוליטיות של נגן פסנתר פשוט?". עם תשובות כאלה, נראה שג'ואל יכול להעביר קורס או שניים באיך להשיב לשאלות כמו פוליטיקאי.