המשטרה המליצה להעמיד לדין את שרה נתניהו בפרשת מעונות ראש הממשלה. במקביל נסגר תיק ההטרדה המינית נגד מני נפתלי, לשעבר עובד מעון ראש הממשלה, שזכה בתביעה נגד המדינה בגין העסקה פוגענית. עורכת הדין נעמי לנדאו, שייצגה את נפתלי, אמרה לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "היא המדינה. בדרך כלל יש מדינה שיש לה מנהיג, לנו יש מנהיג שיש לו מדינה. היא (שרה נתניהו) מאמינה באמונה שלמה שהיא צודקת, אי אפשר לשנות את זה, אלא אם כן תחליט הגברת הנכבדה, ואני מאוד מכבדת אותה כאישה, שהיא לוקחת את עצמה בידיים, עוברת טיפול ומשנה את דרכיה, זה הכל. אני טוענת שמי שיש לו את היכול לפגוע בעובדים בצורה כל כך משמעותית, וככה נפסק בהחלטה, אזי אין לה גבולות גם לקחת מהמדינה, את מה שהיא חושבת שמגיעה לה".



על פרשת מעונות ראש הממשלה אמרה עו"ד לנדאו: "כעובדה, משפחת נתניהו זכאית על פי תקנות שירות המדינה ותקנות ראש הממשלה לבשל את שירותיהם של מבשלת, עוזר, מנהל בית וכדומה, אינהאוס (בתוך הבית). היה ואין מבשלת שמקבלת שכר אזי הם זכאים לרכוש מצרכים בחוץ ולהביא מעת לעת מישהו שיבשל עבורם. ואם יש אורחים נכבדים מחו"ל יש להם את הזכות להזמין שף שיבשל עבורם, והם בחרו בקדוש כשף שיבשל עבורם, זה הכל בסדר. אלא מה, זה רק אם יש אורחים מחו"ל רמי מעלה ואין מי שיכול לבצע את העבודה אינהאוס. במקרה הזה הגברת הזמינה, או הוא האדון הזמין או מזמין, אנשים פוליטיים, ישראלים, ומודיע שיש אנשים מחו"ל, ובכוונה תחילה, ואי אפשר להתעלם מזה שזה בכוונה תחילה".




העיתונאי בני ציפר, המקורב לשרה נתניהו, הגיב: "זו ירידה לרזולוציות כל כך מגוחכות, שאני פשוט לא מבין במה אנחנו, על מה רועשת הארץ. יכול להיות שיש דברים לא בסדר, יכול להיות שכל הדברים האלה ממש נכונים, אין לי שום בעיה עם זה, ומערכת המשפט והמשטרה וכו', אבל אופן ההתעסקות בזה היא כל כך יצרית וחסרת פרופורציה".



גזית שאל האם חשדות חמורים להפרת אמונים ושימוש בכספי המדינה (לצרכים פרטיים) הם דבר קל, וציפר השיב: "זה לא דבר קל בעיני בכלל, אבל האשמה בכך היא לא נופלת עליה בלבד, נגיד אם במקרה היו דברים כאלה, אלא במבנה בכלל של המדינה ובאופן שבו הדברים האלה נקבעים. עשיתי מחקר קטן על הדבר בטרם נפגשתי עם שרה נתניהו. הייתי בצרפת וחקרתי איך זה מתנהל בארצות אחרות. בצרפת אשת הנשיא הצרפתי, כיוון שיודעים שיש בעיתיות בכלל בפונקציה הזו שנקראת אשת הנשיא או אשת ראש הממשלה, היא מקבלת חצי מיליון יורו בשנה, על פי חוק, ל'בזבוזים', היא יכולה לעשות איתם מה שהיא רוצה". "ובהיעדרו של חוק צריך לנהוג על פי החוק", הדגיש גזית. "נכון, וכי אמרתי שלא צריך לנהוג על פי החוק?", אמר ציפר, "אני אומר שצריך לנהוג על פי החוק, ויכול להיות שהיא לא נהגה על פי החוק. העניין הוא שהיא נקלעה למצב שהוא בלתי אפשרי. החוק לא דאג לה".



עו"ד לנדאו הגיבה: "בני ציפר שינה את דרך תשובתו ואני מברכת על זה, שבאמת היא לא פעלה על פי חוקי מדינת ישראל". "אני לא אמרתי כי אני לא יודע את זה", הבהיר ציפר, "איש לא יודע את זה עדיין, כלומר הכל בגדר חשדות, בואו לא...". "הדובר לא אמר שלא היה, אלא אמר זוטי דברים", הזכיר גזית, "האם המוסר אפשר לפרק אותו לגורמים גדולים וקטנים?". "ברור שכן", ענה ציפר, "יש הבדל בין לרצוח שישה מיליונים לבין לרצוח מיליון אחד. יש הבדל בכמות".



עריכת תוכן 103FM: אסף נבו