אביו של החייל שנדקר הערב (שני) באמצעות מברג ברחוב יגאל אלון בתל אביב שיחזר את רגעי האימה: "אני עוד בלחץ ממה שראיתי. הגעתי הביתה וראיתי אותו מחזיק את הראש, וצורח 'אבא, אבא, מחבל דקר אותי, תזמין לי אמבולנס'. מיד עליתי על המדרכה, עצרתי את האופנוע, העליתי אותו הביתה, ואמרתי, 'אני אעצור את הדימום'. הוא היה שותת דם. הכנסתי אותו הביתה עם מגבות וניירות. השכנה ישר נכנסה מהצעקות וצלצלה למד"א. אני רציתי רק לעצור לו את הדימום".



"שמענו שהאמבולנס למטה, ופגשנו את הפרמדיקים", מסר האב. צוות מד"א העניק לחייל בן ה-19 טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים "איכילוב" בעיר, כשהוא במצב קל עד בינוני עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. לאחר טיפול ראשוני פונה החייל לבית החולים "איכילוב" בעיר. אביו סיפר כי "תופרים לו את הפצעים במחלקת כירורגיה, מטפלים בו עכשיו, הוא בהכרה", אמר אביו.



"זה היה מזל שהגעתי", אמר האב. "הוא היה כולו דם". הוא הוסיף כי "הוא סיפר לי שהוא חזר מהצבא, הוא הולך כל יום מהרכבת ברגל לנחלת יצחק. כשהוא הגיע לפינת יגאל אלון, הוא שמע צעקה מאחוריו, ואז הרגיש שתי דקירות בראש". הוא הוסיף: "הוא הסתובב, ראה את המחבל, דחף אותו בכוח והתחיל לרוץ לכיוון הבית. המחבל נכנס לחדר המדרגות, זרק את המברג וקבוצת אנשים תפסו אתו והשתלטו עליו".



מבית החולים "איכילוב" נמסר כי החייל סובל מחתכים קלים בלבד בפנים והוא צפוי להשתחרר לביתו במהרה. פרמדיקית מד"א ליבנת בורשטיין, שטיפלה בפצוע סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 יושב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה רגוע ותקשר איתנו". עוד אמרה הפרמדיקית כי "הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל ויציב".