דונלד טראמפ לא מפסיק לזעזע את המערכת הפוליטית בארצות הברית, אך נראה שבמהלך מסיבת עיתונאים שנמשכה 40 דקות הצליח המתמודד המיליארדר במרוץ לבית הלבן לשבור אפילו את השיאים של עצמו, כשיצא במתקפה אישית על אנשי תקשורת בארצות הברית. 

במסיבת עיתונאים לכבוד וותיקי מלחמות ארה"ב שכינס במגדל טראמפ בניו יורק, נשאל המיליארדר על ידי כתב על אי סדרים שהתגלו בתרומה בקמפיין הבחירות שלו למען ארגוני וותיקי מלחמות ארה"ב, הגיב טראמפ בסדרת האשמות קשה.  "לו הייתי רוצה, הייתי יכול לשמור על הנושא הזה פרטי, משום שאני חושב שזה לא עניינו של אף אחד אם אני רוצה לשלוח כספים ליוצאי הצבא".
ואז החל טראמפ במתקפה חריפה על התקשורת: "התקשורת צריכה להתבייש בעצמה. הם מתקשרים אליי רותחים מזעם. במקום להגיד 'תודה רבה מר טראמפ' או 'טראמפ עשה מעשה טוב'. במקום זאת כולם שאלו, 'מי קיבל את הכסף?', אמר המועמד השנוי במחלוקת, מתייחס לעצמו בגוף שלישי. 

"אתם גורמים לי להראות רע. מעולם לא קיבלתי פרסום כל כך גרוע על מעשה טוב שעשיתי", רתח טראמפ. ואז דברים עלו לפסים אישיים כשטראמפ נקב בשמו של העיתונאי מרשת ABC טום לאמאס: ""יכולתי לבקש מכל הקבוצות להן תרמתי להגיע הנה אבל לא רציתי לעשות זאת. אני לא מחפש קרדיט. אבל מה שאני לא רוצה זה שכשאני מגייס מליוני דולרים, שאנשים ידברו, כמו החלאה שיושב לו שם" אמר טראמפ והצביע על לאמאס, "אתה חלאה משום שאתה יודע את העובדות ויודע אותן היטב".
טראמפ לא הסתפק במתקפה על לאמאס ותקף את העיתונאי מרשת CNN ג'ים אקוסטה ואת פרשן רשת FOX קארל קמרון. אך את עיקר חיצי הביקורת שמר טראמפ לעיתונאי האמריקאי ביל קריסטול, שהודיע כי ינסה להתמודד מול טראמפ בוועידת המפלגה הרפובליקנית כמועמד עצמאי. טראמפ כינה את קריסטול: "לוזר, שהעיתון שלו בקרוב ייסגר".