משחק פושר של 20 נקודות ביחד לא פגע הלילה (בין חמישי לשישי) באלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריורס שעלתה ל-0:1 בסדרת הגמר אחרי 89:104 על קליבלנד קבאלירס. סיפור המשחק הראשון טמון בעיקר בשחקני המשנה, לא הכוכבים. מדוע? מצד אחד בקליבלנד הופיעה שלישייה המובילה כשקיירי אירווינג בלט עם 26 נקודות, לברון ג'יימס תרם 23 משלו וקווין לאב הוסיף 17, אך אצל האלופה דווקא כשסטף קרי (11 נקודות) וקליי תומפסון (9 נקודות בלבד) נעצרו, היו את אלו שידעו לקחת פיקוד.



אחרי שני רבעים צמודים יחסית וריצה של קליבלנד דווקא בפתיחת הרבע השלישי, התעשתה האלופה בעיקר כאמור בזכות המחליפים. וכשמדובר במחליפים ושחקני המשנה אפשר לדבר על שון ליבינגסטון, האריסון בארנס וכמובן דריימונד גרין. אנדרה איגודלה פיקח והווריורס שייטו לריצת 9:30 בדרך להפיכת הרבע המכריע לפרוטוקול בלבד. סביר להניח שבמשחק השני הכוכבים הגדולים יחזרו לתפקד.



ליבינגסטון בלט כאמור עם 20 משלו, גרין הוסיף 16 ו-11 ריבאונדים, האריסון בארנס תרם 13 ואנדרה איגודלה הוותיק הוסיף 12. אצל הקאבלירס אירווינג סיים עם 26 כאמור, לברון כמעט השיג טריפל דאבל שאל 23 הנקודות שלו תרם גם 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.