"לא משאירים פצועים בשטח. נקודה". כך נפתח קמפיין גיוס ההמונים למען יהודה יצחקי הישראלי, לוחם בסיירת רימון שנכנס ללחימה בעזה במהלך צוק איתן, שנפצע אנושות ברפיח בניסיון לחלץ את הדר גולדין שנחטף במנהרה. במהלך שנתיים היה הישראלי מחוסר הכרה, תקופה במהלכה נולד בנו. אך לפני מספר חודשים חל שיפור במצבו והוא חזר להכרה. הוא עבר שיקום אינטנסיבי, אך עדיין לא שב לביתו. הסיבה: משרד הביטחון מתנגד לבנות יחידת דיור המותאמת לצרכיו היות שמדובר בשטחים ואין אפשרות להוציא היתר בנייה, כך לפי עמוד הקמפיין. 



כדי שיוכל לחזור הביתה, יש צורך לבנות הרחבה בבית ההורים "בצורה שיהיה אפשר לקלוט אותו לחדר ראוי עם מלווה", סיפרה אימו, איריס הישראלי, בראיון לערוץ 10. לדבריה, "אנחנו מבקשים תנאים אלמנטריים שישמרו על כבודו וייתנו לו אפשרות להשתקם". 



נדמה היה כי משפחת הישראלי נתקלה במכשול בירוקרטי בלתי עביר, אך אז ביצעה המשפחה קמפיין גיוס ההמונים באתר הדסטארט, והצליחה לגייס במהלכו  996,598 שקלים בתוך 18 שעות כדי להחזיר את יהודה הביתה. מדובר בהישג מרשים הן בגלל מספר השעות המועט והן בגלל שהסכום אשר הוצב כיעד במקור עמד בסך הכל על 600,000 שקלים.



כך נכתב בעמוד הקמפיין: "לפני 18 שעות העזנו לבקש כמחצית מהסכום הנדרש (1.2 מליון ש"ח) עבור שלב א': תכנון הפרויקט, ביצוע הפיתוח וההנגשה וביצוע חלק מן ההרחבה. חשבנו שתוך 30 יום נצעד צעד משמעותי בדרך להחזרת יהודה הביתה - אם רק נצליח לגייס לפחות את שלב א'. לא חלמנו שתוך זמן קצר יתגלה עם ישראל בתפארתו ויחליט שהגיע הזמן להביא את יהודה הביתה. נקודה. יחד אנחנו בלתי מנוצחים".



לאחר הצלחת בשלב הראשון,  מבקשת המשפחה להמשיך בגיוס נוסף שמטרתו לאפשר את ההרחבה במלואה ורכישת הציוד ליחידה הטיפולית. כך נחתמת הבקשה: "מחזירים את יהודה אל חיק משפחתו. יחד אנחנו בלתי מנוצחים. ישראל שלי".