לפני עשרה ימים נחקר שוב באזהרה יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג במשרדי היאח"ה בלהב 433 במשטרה, כחשוד בקבלת תרומה אסורה, כך נחשף הערב (רביעי). אולם באופן חריג, דוברות המשטרה לא הוציאה דיווח על החקירה.

מלשכת הרצוג נמסר אודות החקירה כי "מדובר בהשלמה קצרה שתוכננה כבר זמן רב מראש וביצועה נדחה. מבחינתו של מר הרצוג, לא עלה כל דבר חדש. הרצוג סומך על רשויות האכיפה ובטוח שבקרוב יוכח שלא נפל רבב בהתנהלותו".
 
כזכור, לפני כשבועיים בהוראת המפכ"ל רנ"צ רוני אלשייך הוציאה דוברות המשטרה הודעה מקוצרת אודות סיום חקירת פרשת מעונות ראש הממשלה כשהיא מסתירה ונמנעת מלדווח על מהות העבירות שהתגבשו עם תשתית ראייתית כנגד שרה נתניהו רעיית ראש הממשלה.
לפני כחודש, דווח בחדשות 2 כי מתמונת המצב שמסתמנת כעת, הממצאים שנאספו נגד הרצוג לא יוכלו לבסס המלצה להגיש נגדו כתב אישום. עוד דווח כי עיקר פעולות החקירה הסתיימו וכי לא התגבשו ממצאים כבדי משקל וחד משמעיים נגד הרצוג. 

בפעם הקודמת לאחר שנחקר באזהרה, אמר הרצוג: "תאמינו לי אני רגוע, ותהיו אתם רגועים ואם יש מישהו במפלגה שאינו רגוע - אז כדאי שיירגע", הוסיף יו"ר האופוזיציה, ברמיזה לחשש שהביעה ח"כ שלי יחימוביץ', כי "אין ספק שחקירה באזהרה של יו"ר המפלגה מחמירה את הסיטואציה".

"זה לא סוד שבמהלך השבועיים האחרונים הצהרתי שוב ושוב שאגיע בכל עת ולכל מקום ואמסור את גרסתי", אמר ח"כ יצחק הרצוג בהמשך לידיעה על חקירתו באזהרה במשטרה, "ואם יהיה צורך אגיע ואסייע ככל שיידרש. כדי שהפרשה הזו תהיה מאחורינו ובמהרה. התייצבתי הבוקר ללא דיחוי, אני סומך על גורמי אכיפת החוק ואני מודה על המכובדות וההוגנות".

כזכור, פרשת השחיתות שבה מעורב לכאורה הרצוג קשורה לבחירות המקדימות (הפריימריז) לראשות מפלגת העבודה בשנת 2013. הרצוג נחקר במשך מספר שעות ושוחרר עם סיום החקירה. מלשכתו נמסר בתגובה: "ראש האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג הגיע הבוקר למסור גרסתו לבקשת גורמי האכיפה. מרגע שהודלף דבר קיום הבדיקה הדגיש וביקש הרצוג לאפשר לו לתת גרסתו כדי להניח את העניין מאחוריו, וכך עשה. להרצוג יש אמון מלא בגורמי האכיפה והוא מודה על ההתנהלות המכובדת וההגונה".