עידו בן ארי בן 41, מרמת גן הוא אחד מההרוגים מהפיגוע במתחם שרונה בתל אביב. בן ארי, יוצא סיירת מטכ"ל, ישב במסעדת בנדיקט עם אשתו ושני ילדיו, כאשר נפתחה אש התופת מכיוון המחבלים. אשתו נפצעה גם היא בפיגוע, והגיעה לבית החולים במצב קשה. היא ספגה ירי ועברה ניתוח ארוך בבית החולים "איכילוב" בתל אביב במטרה לייצב את מצבה. כעת, מצבה מוגדר בינוני.

בריאיון מצמרר ברדיו ללא הפסקה, סיפרה אחותו הקטנה של עידו, רעות פישמן, על אחיו: "הוא בן 41, ישב במסעדת בנדיקט עם ילדיו, ילדה בת 14 וילד בן 16 שהתעקש שלא לשבת שם, ואחי אמר 'אל תדאג, יהיה לך כיף'. בסוף הם ישבו שם. אחי היה 1.96 מ', יוצא סיירת מטכ"ל, היה בלבנון, וכל פעם התפללנו שיחזירו את אח שלי בשלום מהצבא, ובסוף הוא ישב במסעדה בערב ונרצח. הוא קיבל שני כדורים בגב ונפל, מול הילדים שלו ואישתו, שגם נפגעה. היא עכשיו בסדר גמור. המומה, כואבת וכועסת. אנחנו כל כך מזועזעים ומרוסקים".


רעות סיפרה על התא המשפחתי והוסיפה: "ראיתי אותו ביום שישי בארוחת ערב, ויום לפני הוא התקשר אליי. הוא בתפקיד בכיר ואין לו כל כך הרבה זמן לדבר. לא היה לו זמן. דיברנו הרבה זמן. הבן שלי דיבר איתו ואמר לו תודה על כל המתנות שהוא קנה לו". רעות סיפרה, כי בזמן האירוע, לא ידעה שאחיה שם: "לא ידענו שהוא במתחם, אחי אהב לבלות וליהנות, זה חלק מהחיים שלו. הוא אהב מאוד את מתחם שרונה. אנחנו 4 אחים מאוד מלוכדים". 
רעות סיפרה, כי רצח אחיה כמעט והתגלה לה בוואטסאפ: "נפגשתי עם חברות, שלצערי, הערב הזה היה מורכב מאחות ששכלה אח בפיגוע, וחברה ששכלה את הארוס שלה חודשיים לפני החתונה, ואף אחד לא ידע מה להגיד לי. חיכיתי שמישהו יבוא ויעיר אותי מהסיוט הזה. הדלקנו טלוויזיה, שאלנו 'מה קרה שיש עכשיו מבזק'. לא ידעתי שאחי שם. באותו רגע שלחו תמונה בוואטסאפ של אחד ההרוגים, ואותו סיפור חוזר על עצמו, זה היה אחי. החברה רצתה לפתוח אותה ואמרתי לה 'בואי נכבד את המשפחות', לא ידעתי שדיברתי על עצמי".

"ידעתי שמישהו נהרג, קיבלתי וואטסאפ שמנסים להחיות אותו, וזה היה אחי, התעקשתי שנכבד את המשפחה, אמרתי לה 'הם בטח לא יודעים, אל תיגררי לסיטואציה הזאת', ולא פתחנו את הסרטון. אמא שלי הרוסה, הוא היה הלב והנשמה שלה, אבא שלי איש צבא וקבע, בחיים לא ראיתי אותו שבור ככה. הוא הבן השלישי. אפילו אבא שלי, שהוא גיבור, לא עמד בזה. אני לא רוצה שזה יקרה, אני לא רוצה ללכת להלוויה שלו, לא יודעת איך המשפחה שלי תחיה, המשפחה שלי התפרקה".