מתקפה ישירה: חבר הכנסת אורן (הליכוד) חזן תקף היום (שישי) את יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה בטענה כי הוא פועל נגד מדינת ישראל דרך המשלחת הפלסטינית לאו"ם. "ההסתה של יו"ר הרשימה הפלסטינית, ח"כ 'טרוריסט המילים' איימן עודה, הפכה כבר מזמן בלתי נסבלת. לא ייתכן שמי שיושב בכנסת ישראל ישתף פעולה במירוץ שליחים עם המשלחת הפלסטינית האנטישמית. הדבר הוא בחזקת בגידה של ממש", אמר חזן.



במתקפה ישירה על עודה הוסיף חזן: "איימן עודה, הערבי בעל מתק השפתיים, מוכיח שוב לכל מי שהיה לו ספק בכך, את חוסר נאמנותו למדינת ישראל ורצונו העז לגרום לה נזק מדיני ובינלאומי. טרוריסט המילים מעדיף לשתף פעולה ולסייע לפלסטינים באו"ם בערמה כאשר הוא פרץ גבול של שפלות ובוגדנות שלא ראינו. כל זאת בזמן שהוא נהנה ממנעמיה של המדינה ומכהן בכנסת שבה התחייב לשמור אמונים למדינה יהודית ודמוקרטית ולחוקיה".



על רקע גל הטרור חזן האשים את עודה כי "מעשיו הם הדלק הבוער של הטרור הפלסטיני שאת אכזריותו ראינו אך מכבר בטבח בשרונה. אני רואה בעודה וחבריו המחבלים בתהליך השלום, אחריות מלאה לכך. יש לזרוק את הבוגד עודה וחבריו מקרבנו ובראש ובראשונה מכנסת ישראל ולסייע לו להתאחד עם אחיו הפלסטינים שכל כך יקרים ללבו. ויפה שעה אחת קודם".



חבר הכנסת איימן עודה. צילום: דניאל שטרית
חבר הכנסת איימן עודה. צילום: דניאל שטרית



"מפיץ שקרים נגד מדינת ישראל"


כזכור, אתמול פרסם שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, הודעה תוקפנית נגד חבר הכנסת עודה. לטענת דנון, ח"כ עודה פנה לאחרונה אל מזכ"ל האו"ם, באן קי-מון, באמצעות המשלחת הפלסטינית לאו"ם, בדרישה להקמת ועדת חקירה בינלאומית נגד ישראל בנושא היחס למיעוט הערבי בישראל ומצב אדמות הערבים בנגב. במכתבו כתב עודה: "אני מבקש לשלוח ועדת בדיקה לנגב לחקור את מצבם הרע של התושבים ההיסטוריים של הארץ ולוודא שיישמרו זכויותיהם בהתאם לחוק הבינלאומי ואמנות בינלאומיות".



בצעד חריג פנה דנון אל יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, בנדון. "אני מוצא טעם לפגם בכך שח"כ עודה בחר לפנות דרך הנציג הפלסטיני, אשר התבטא באופן אנטישמי באו"ם ומפיץ שקרים נגד מדינת ישראל באופן בלתי פוסק. הצעד בו נקט ח"כ עודה מהווה חציית קו אדום", כתב דנון.



שגריר ישראל באו"ם דני דנון במועצת הביטחון . צילום: רויטרס
שגריר ישראל באו"ם דני דנון במועצת הביטחון . צילום: רויטרס