תא"ל אופק בוכריס זומן היום (שישי) לשימוע לפני הגשת כתב אישום שיתקיים ביום שלישי אצל הפרקליט הצבאי הראשי תא"ל שרון אפק. מיד לאחר השימוע יחליט הפצ"ר האם להגיש נגד בוכריס כתב אישום ובאיזה סעיפים, כשאת תא"ל בוכריס ייצג בשימוע הפרקליט הצבאי הראשי אל"מ עו"ד אשר הלפרין.
החלטת הפרקליטות נשענת על עדות החיילת של הקצין, אותה חיילת שהתלוננה נגד בוכריס ובנוסף, עדות תומכת של קצינת מטה ששרתה תחת בוכריס בהיותו מח"ט גולני. בנוסף, הוצגו בפני הפצ"ר שחזורים שביצעו שתי החיילות בחמישה מקומות שונים שבהן על פי עדותם בוצעו בהן מעשי אינוס והטרדות מיניות.

לפני כחודשיים, עומת תא"ל אופק בוכריס עם המתלוננת המרכזית בתיק החקירה נגדו, הטוענת כי אנס אותה וביצע בה מעשי סדום בעת שהייתה חיילת תחת פיקודו. בוכריס זומן הבוקר לחקירה במצ"ח, והופתע שבמסגת הגעתו ייערך עימות עם המתלוננת הראשית בתיק נגדו. העימות צפוי להמשך שעות בהן יעומת תא"ל בוכריס עם כל חומר החקירה שנאסף ומול המתלוננת על טענותיה.   
 
העימות נערך לאחר שהתגלו "תוצאות בעייתיות" בבדיקת פוליגרף שהמשטרה הצבאית ערכה לבוכריס, במסגרתה טען כי לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. בוכריס, קצין שנחשב לבולט ומצטיין במיוחד, התבשר כי לא יקבל את מינויו לראש חטיבת המבצעים לאחר שהחלה החקירה נגדו. 

בא כוחו של תא"ל בוכריס, הסנגור הצבאי הראשי, אל"מ אשר הלפרין מסר בתגובה לדבר העימות כי "כפי שאמרנו מתחילת הפרשה, כל עוד החקירה מתנהלת, לא נתייחס למהלכי החקירה".
 
כזכור, תא"ל בוכריס חשוד בביצוע עבירות מין בחיילת הכוללות חמישה מקרי אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום. בצה"ל שמו של בוכריס הלך לפניו - אומרים כי הוא האיש הנכון למשימות המורכבות ביותר. הרמטכ"ל הקודם, בני גנץ, אף החליט לבחור בבוכריס להקים את האוגדה החשובה בארבעת העשורים האחרונים, שהוקמה על גבול ישראל סוריה. "אופק הוא האיש הנכון", אמר אז גנץ וסיפר על ההחלטה להקים את אוגדת 210 ולבחור בתא"ל בוכריס לבצע את המשימה. 
 
הצעירה, שהייתה חיילת מצטיינת בחטיבת גולני, זכתה בתקופה האחרונה לגיבוי גם בתוך החטיבה. גורמים הקשורים לגולני אמרו לצעירה בטקס שערכה החטיבה כי הם מאמינים לטענותיה.