בטקס קבלת הכנפיים בתום קורס טיס נוהג הרמטכ”ל לברך את המשפחות בברכת “הצליח לכם”. שכן, זה בכלל לא מובן מאליו שמשפחה מצליחה לגדל נער עם נתונים גבוהים כל כך, שמובילים אותו לסיום המסלול היוקרתי. הוריו של הצוער ד’, חניך בקורס טיס, יקבלו בסוף החודש ברכה כפולה מהרמטכ”ל, על שכך שגידלו לא רק טייס קרב אחד – אלא שניים. האחד משרת בתפקיד כבר חמש שנים, ואחיו  יצטרף אליו בחודש הבא. 



לא בכדי בחר מפקד חיל האוויר, האלוף אמיר אשל, לחלוק כבוד מיוחד לצוער. בשבוע שעבר, כחלק ממבחן ההסמכה האחרון, הצטרף אליו לטיסה. “זה היה כבוד גדול עבורי לטוס עם מפקד חיל האוויר”, אמר הצוער ל"מעריב־השבוע" כשירד מהמטוס, “מרגש לחתום כך את הקורס”. 
 
הוא הוסיף: “הודיעו לי כמה ימים קודם שאטוס עם מפקד החיל, והתכוננתי היטב לטיסה. אמרתי לעצמי שזה לא גדול עלי ושאני פה בשביל לייצג את הטייסת ולהראות ביצועים”.
 

על ההחלטה להתגייס לקורס טיס אמר: “אין ספק שהעובדה שאחי טייס קרב נתנה לי עוד מוטיבציה. אם אני מתרגש לקראת מסדר הכנפיים, אי אפשר אפילו לדמיין כמה ההורים מתרגשים. לי אישית זה הכי כיף לעשות כזאת נחת להורים”.
 
לפי המסורת, החניך שנבחר לטוס עם מפקד חיל האוויר בסיום הקורס הוא חניך מצטיין. אולם הצוער ד’ יצטרך להמתין עד המסדר בסוף החודש כדי לגלות אם אכן הוא שזכה בכבוד הגדול.