חגי קליין, הצעיר שנאבק עם כיסא במחבלים שביצעו לפני שבוע וחצי את הפיגוע במתחם שרונה בתל אביב ורצחו ארבעה בני אדם, שוחרר היום (ראשון) מבית החולים איכילוב בו אושפז, לאחר שנפצע באורח בינוני. הבוקר שחזר קליין את השתלשלות האירועים: "לפני שבוע וחצי ישבתי במסעדה בערב רגיל. אכלתי ונהניתי כשפתאום זיהיתי אדם שיורה. הבנתי שצריך לסיים את האירוע והיה שם כיסא וקפצתי על המחבל". עוד סיפר כי הבין את השלכות המעשה, ובכל זאת פעל בניסיון לנטרל את המחבל: "חתרתי למגע וניסיתי להביא לסיום האירוע בידיעה שיכול להיות לזה מחיר אישי כבד".


יריות על המחבל ממתחם שרונה

קליין הודה במהלך דבריו לצוות הרפואי שטיפל בו ולבני המשפחה והחברים שתמכו מבית החולים. "זה ממש לא היה ברור שאעמוד פה איתכם ואדבר בצורה הזו", אמר. "ההתאוששות המהירה שלי היא הודות לצוות המסור ולבני המשפחה, חברים, מכרים וזרים מהארץ ומחו"ל שהעניקו לי ולמשפחתי תמיכה רחבה. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ומשתתף בצערן של משפחות ארבעת הנרצחים". 




חגי קליין שנפצע בפיגוע בשרונה. צילום : אבשלום ששוני



בפיגוע שאירע לפני שבוע וחצי בתל אביב, הגיעו שני המחבלים למתחם שרונה שבעיר כשהם לבושים בחליפות והתיישבו במתחם של אחת המסעדות במקום. כשהם יורים לכל עבר, רצחו המחבלים ארבעה בני אדם:  עידו בן ארי  ז"ל (42) מרמת גן, אילנה נבעה ז"ל (39) מתח אביב, מיכאל פייגה ז"ל (58) ממדרשת בן גוריון ומילה מישייב ז"ל (32) מראשון לציון. 



פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה פינו לבתי החולים איכילוב ותל השומר את פצועי הפיגוע. שלושה מהם נפטרו ולאחר מכן נקבע מותה של הנרצחת הרביעית. בנוסף, 16בני אדם נפצעו בפיגוע, ביניהם קליין. שני המחבלים נוטרלו בזירה, אחד מהם היה פצוע ובהכרה, והשני הועבר מיד לחקירה. 




לכידת המחבל בפיגוע הירי בשרונה. צילום:אבשלום ששוני