כמעט שבע שנים אחרי שיצאה מקניון עזריאלי לטובת ענקית הביגוד H&M, חוזרת רשת בתי הקולנוע "גלובוס מקס" למרכז המסחרי השוקק של תל אביב - עם מיזם חדש שבמהותו הקרנות על גג קניון עזריאלי תחת כיפת השמים, באמפיתיאטרון רחב ידיים שכולל כ-400 מקומות ישיבה. הטוויסט? בשלב ראשון נראה שמדובר בסידור זמני, שיופעל במתכונת "פופ-אפ" לחודשי הקיץ בלבד, ויסתיים נכון לעכשיו עם תחילת שנת הלימודים (בכפוף להצלחה תיתכן הארכה עד לתום תקופת החגים). בנוסף, הקהל יוכל לצפות רק בסרט אחד בכל פעם.

במסיבת עיתונאים שנערכה במלון "קראון פלאזה" במרכז עזריאלי, הציגו ראשי קבוצת עזריאלי וגלובוס מקס את המיזם החדש, בשמו המלא Azrieli Rooftop Cinema. מדובר במיזם ייחודי שיציע, לבד מסרטי הקיץ החמים שמייבאת גלובוס מקס לישראל (ובהם "ג'ייסון בורן", "צבי הנינג'ה 2", הרימייק ל"טרזן", קומדיית האקשן "סוכן וחצי" ועוד), גם בר משקאות מגוון, מזנון קולנוע משודרג, הופעות של מוזיקה חיה - ועד ל-11.7, גם שידור של משחקי גמר היורו במבואה מיוחדת. המתחם ייפתח מדי ערב כבר מהשעה 18:30, כשכרטיס לסרט יעלה 49 שקלים ויכלול משקה ראשון חינם (קל או אלכוהולי).

פתיחת המיזם לקהל הרחב תיעשה ביום חמישי הבא, ה-30.6, וזאת במסגרת שת"פ מיוחד עם עיריית תל אביב-יפו ואירועי "הלילה הלבן" שיצוינו באותו היום (באופן נדיר, באותו היום יוצעו שלוש הקרנות של סרטים שיוצגו לתוך הלילה, במקום רק שתיים).