פרקליטיו של תא"ל אופק בוכריס, החשוד באונס של חיילת ששירתה תחתיו, הציגו הבוקר (שלישי) בפרקליטות הצבאית את גרסתו הסופית לאירועים ולממצאי החקירה בעניינו. מדובר בשלב משפטי מכריע אחרון לפני החלטת הפרקליטות האם להגיש כתב אישום נגד הקצין המוערך, החלטה שתתקבל ככל הנראה בימים הקרובים.



עורכי דינו של בוכריס ביקשו מהפרקליט הצבאי הראשי, תא"ל שרון אפק, לקיים דיון נוסף. בפרקליטות הצבאית נענו לבקשה וחלק אחרון לדיון יתקיים מחר בבוקר.


כזכור, תא"ל בוכריס נחשד כי אנס חיילת ששירתה תחתיו וביצע בה מעשה סדום. חקירת מצ"ח נפתחה נגדו וקידומו בצבא הוקפא. לפי דיווחים, תוצאות פוליגרף "בעייתיות" נרשמו עבור בוכריס במהלך חקירתו, כאשר טען לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. בנוסף לעדות המתלוננת, מתבססת הפרקליטות על עדות תומכת של קצינת מטה ששירתה תחת בוכריס. 

בצה"ל שמו של בוכריס הלך לפניו והוא נחשב היה כקצין מצטיין המתאים למשימות מורכבות. הרמטכ"ל הקודם, בני גנץ, אף החליט לבחור בבוכריס להקים את האוגדה החשובה בארבעת העשורים האחרונים, שהוקמה על גבול ישראל סוריה. "אופק הוא האיש הנכון", אמר אז גנץ וסיפר על ההחלטה להקים את אוגדת 210 ולבחור בתא"ל בוכריס לבצע את המשימה. הצעירה, שהייתה חיילת מצטיינת בחטיבת גולני, זכתה בחודשים האחרונים לגיבוי גם בתוך החטיבה. גורמים הקשורים לגולני אמרו לצעירה בטקס שערכה החטיבה כי הם מאמינים לטענותיה.