מבוכה גדולה להורים: עשרות מתלמידי כיתות ו' בבית ספר הריאלי בחיפה, קיבלו בטעות דיסק שעליו היו אמורים להיות צילומי חגיגת סיום השנה, אבל במקום החגיגה המצולמת היה על הדיסקים סרטון פורנוגרפי. בתגובה אמר היום (שלישי) מנכ"ל הריאלי, ד"ר יוסי בן דב, כי זו "טעות מצערת".



תחילתה של הדרמה לפני יומיים אז קיימו כ-90 תלמידי כיתה ו' של בית ספר הריאלי באחד מסניפיו על הכרמל, את מסיבת הסיום השנתית, שצולמה על ידי ההורים ששכרו לשם כך צלם מיוחד. אותו צלם נתן לקבלן משנה את הסרט וביקש ממנו לעשות ממנו 90 עותקים, לכל תלמידי שלוש הכיתות בשכבה שסיימה את השלב היסודי של הלימודים ועוברת לשלב השני של חטיבת הביניים.



קבלן המשנה שכפל את הדיסקים למחרת היום ואתמול הם נמסרו לתלמידים במסגרת מה שנקרא "יום חיבוק" בבית הספר. יום החיבוק הוא יום שהתלמידים הצעירים נפרדים מכל המורים, אנשי הצוות ומחבריהם.



כשהגיע אחד התלמידים לביתו וישב עם אמו לצפות בסרט, חשכו עיניה של האם שראתה מול עיניה במקום מסיבת הסיום "מסיבת סקס פרועה". הדבר הובא לידיעת מנכ"ל הריאלי שפעל באופן מידי. הוא דרש מהמורים באמצעות אימיילים, טלפונים והודעת וואטסאפ לא לפתוח את הדיסקים שהיו במעטפה ולהחזירם מחר לבית הספר. במקומם הבטיחו בבית הספר כי יקבלו התלמידים את הדיסקים התקינים.




"טעות שלא היתה צריכה לקרות"



מנכ"ל הריאלי ד"ר בן דב אמר בתגובה: "המסיבה היתה ביום ראשון. הדיסקים שוכפלו אתמול ונמסרו אתמול לתלמידים. מדובר בכל השכבה של אחד הסניפים שלנו על הכרמל. כ-90 תלמידים השתתפו במסיבה. לא ברור כמה מהדיסקים שוכפלו בטעות עם סרטים לא ראויים ונמסרו לילדים. ביקשנו להחזיר את כולם. הכל קרה אחרי שאחת האימהות הפנתה את תשומת ליבנו. זו טעות שלא היתה צריכה לקרות".



לדבריו צריך להזכיר כי המסיבה צולמה ביוזמת ההורים והצלם הוא שנתן לקבלן משנה את הסרט לשכפול. לדבריו, לבית הספר לא היתה נגיעה ישירה בטעות שיצרה לא מעט מבוכה. "אנחנו לא יודעים כרגע לומר כמה מהתלמידים קיבלו את הדיסקים הלא נכונים", הוסיף בן דב.