לפני יומיים נעלמה אסתי ויינשטיין בת ה-50. בתה, תמי מונטאג, שוחחה עם גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים: "אמא שלי היא רזה, מטר ושבעים, שיער חום כהה, אנחנו לא יודעים מה היא לבשה. היא בת 50 אבל נראית הרבה יותר צעירה. היא נסעה במכונית יונדאי איי-10 שחורה קטנה מס' 5156237.



"אנחנו מאמינים שהיא עזבה את הבית עם הרכב האישי שלה. אם הוא יימצא זה יוביל אותנו למיקום שלה. אנחנו יודעים שהיא בדקה באינטרנט מלונות וחדרי אירוח באזור הצפון, אבל לא לקחה איתה כרטיסי אשראי. אני מקווה מאוד שהיא בחיים וסגורה באיזשהו חדר. מי שמכיר דירה או חדר שהיא יכולה להיות בהם, שידווח למשטרה. חיפשנו בכל מקום אפשרי היא הייתה קשורה אליו, בים, בנחלים, בכל המקומות. המשטרה מחפשת אותה ומתנדבים מחפשים בכל ארץ".





"ראו אותה לאחרונה לפני יומיים בבוקר", ציינה מונטאג, "היא חיה עם בן זוג, שחזר הביתה בשעה חמש והיא לא הייתה בבית. הוא אומר שהכל היה רגיל. היא יכולה באופי שלה להסתיר את הכל. אבל היא השאירה מכתב בו היא רושמת שהיא לא יכולה לשאת את זה יותר. כאב לה מאוד שהילדים לא הסכימו להיות איתה בקשר והתנתקו. היו לה מחשבות אובדניות. היא אמרה הרבה פעמים שאין סיבה לחיים האלה. לפני שבע שנים היה משבר היא לקחה כדורים וזה לא עבד. אנחנו מקווים שזה לא באמת הגיע לזה".
 
"בחודשים האחרונים היא הייתה במצב נפשי מיוחד", הסבירה הבת, "היא חסידת גור לשעבר שחזרה בשאלה, שתינו יצאנו בשאלה לפני שבע שנים ושאר הילדים מאוד כעסו על הצעד הזה. אנחנו שבע בנות, שש מהאחיות שלי חרדיות קיצוניות, חסידות. במשך השנים אמא ניסתה ליצור איתן קשר ולא הצליחה. בחודשים האחרונים היא התחילה לכתוב ספר על כל מה שהיא עברה. הספר הזה, לפי המכתב שהיא כתבה לפני יומיים, פתח לה את כל הפצעים שהיא לא יכולה להתגבר עליהם. מאז שהיא כתבה אותו היא לא הצליחה לחזור לעצמה. היא כתבה שהיא מבינה שהילדים לא מוכנים להיות איתה בקשר בשום אופן ולכן היא לא מסוגלת להמשיך יותר לשאת את זה. לא חשבנו שזה יגיע למצב כזה. אם היא שומעת, כולנו אוהבים ומחכים לה. הילדים יעשו הכל וישנו מה שצריך, העיקר שתחזור הביתה".