חשד לרצח: אישה בת 65 נמצאה היום (חמישי) ללא רוח חיים בדירתה במעלות כשסימני אלימות על גופה. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה. חקירה נפתחה, שוטרי משטרת ישראל סגרו את הזירה ומעבדת מז"פ (מחלקת זיהוי פלילי) הגיעה למקום.



חובש בכיר במד"א, אמיר בוהדנה, סיפר: "כשהגענו למקום לוחמי האש פרצו את הדירה וכשנכנסו ראינו אישה כבת 60 מחוסרת הכרה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. היא הייתה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".



מוקדם יותר היום התרחש אירוע רצח נוסף בקרית מלאכי. סכסוך בין דרי רחוב המתגוררים ככל הנראה במבנה הסמוך לבית הכנסת ברחוב בגין בקריית מלאכי, הוביל על פי החשד לרצח של צעיר בן 28 המתגורר במקום. המשטרה עצרה חשוד במעשה שנמלט לדירה סמוכה ונעצר.



סמוך לשעה 08.50 בבוקר התקבל דיווח אודות צעיר שנדקר מספר דקירות בפלג גופו העליון במתחם בית הכנסת. כוחות גדולים של משטרה מתחנת קריית מלאכי שהגיעו למקום החלו באיסוף עדויות וממצאים מהזירה, במקביל לפעולות החייאה שביצעו צוותי מד"א ואיחוד הצלה בצעיר שנדקר. בשל חומרת הפציעה נאלצו הפרמדיקים לקבוע בסופו של דבר את מותו של הצעיר במקום והחקירה הפכה מחשד לגרימת חבלה חמורה לחשד לרצח.



זירת הרצח בקרית מלאכי. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח בקרית מלאכי. צילום: דוברות המשטרה



בעקבות הממצאים והעדויות וכן במהלך פעילות חקירתית מודיעינית, הגיעו השוטרים לדירה סמוכה לשם על פי החשד נמלט החשוד במעורבות ברצח. לאחר שסירב לשתף פעולה עם השוטרים ונמנע מלפתוח את דלת הדירה הסתייעו השוטרים בצוותי כיבוי אש והצלה שפרצו לדירה ואפשרה לשוטרים לבצע את מעצרו של החשוד שהובל לחקירה בתחנת המשטרה.



במשטרה מעריכים כי מדובר בעימות שנתגלע כאמור בין שני דרי רחוב המתגוררים בסמיכות לבית הכנסת ובשלב מסוים גלש העימות לפסים אלימים במהלכם נדקר הקורבן מספר פעמים בפלג גופו העליון, צנח אל הקרקע ומת.