הזמר והיוצר גילי ליבר התארח באולפן של גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", במסגרת פינת המוזיקה השבועית של דודי פטימר. ליבר, סולן ומנהיג להקת "גאיה", ביצע בחי את השיר החדש "עוד יום רק אהבה" ואת הלהיט הקלאסי של להקתו "שיר לאהבה", המוכר גם במילות הפתיחה שלו "יחד, לב אל לב". "אנחנו מתארגנים עכשיו לקראת הופעות", סיפר ליבר. "אני מתחיל להוציא שירים מהפרויקט החדש שלי שנקרא 'זמן אמת'. 'עוד יום רק אהבה' הוא השיר הראשון מתוכו. את המילים כתבתי עם תמר אלקיים".

"השירים מדברים בעיקר על אהבה, אהבה בכלל, בכל השטחים, היא מאוד חשובה בחיים שלנו", אמר ליבר. "לפרויקט החדש הגעתי אחרי שעברתי משבר בחיי והגעתי לתהום הנשייה. לא היה לי לאיפה לרדת יותר. מה שנשאר לי זה רק לאסוף את עצמי, להאמין בעצמי מחדש, ולחזור לייעוד שלי, למוזיקה שלי, לחיים שלי. דרך זה נכתב הפרויקט. האהבה שפה היא אהבה שמחזקת אותך ברגעים קשים.

"ברגעים האלה מה שאני הכי הייתי צריך זה את האהבה של אשתי, של חבריי ושלי לעצמי. הפרויקט אומר 'תתעורר, כי נגמרה תקופת ביניים, זה כמו הבוקר הראשון שבו אתה מתחיל לרצות לראות את הדרך החדשה שלך ולא נותן ללב לישון', או 'תאמין בעצמך ותגרום לזה לקרות בכל הכוח', ומה שנתן ונותן לי את הכוח זו האהבה".