בני משפחתו של סמל אלאור אזריה זעמו בסוף השבוע כשקראו את הפרסום של קלמן ליבסקינד ב"מעריב־סופהשבוע" על הסתירות לכאורה בעדותו של מפקד הפלוגה, רס"ן תום נעמן, ששינה לכאורה את גרסתו בין חקירתו במצ"ח לבין העדות בבית הדין הצבאי. 



האב צ'רלי אזריה סיפר כי מפקד הפלוגה בטרם עדותו בבית הדין הגיע לביקור אצל ההורים ואמר להם: "חגורת נפץ זה לא משהו שעלה לו (למחבל - נ"א) לראש". מקורב למשפחה שנכח בשיחה אמר ל"מעריב־השבוע": "המ"פ אמר לאבא בשיחה שהמחבל היה גמור מבחינתו וזה היה סוג של תחיית המתים. שאם היה רואה את המחבל זז, היה בעצמו מנטרל אותו. שהיה מתח באוויר כי ידעו שהולך להגיע עוד פיגוע. שהייתה התרעה על פיגוע איכותי. זאת בניגוד מוחלט למה שאמר בבית הדין - שלא הייתה התרעה ולא היה שום סיכון בזירה". 
 
"המ"פ אמר לאבא שבאלאור אין כל רוע, שהוא הכי מוסרי במדינה, ושהוא הגיע אחריו תוך 10־15 שניות. גם זה בניגוד למה שאמר בבית הדין, שם הוא טען שהוא הגיע לזירה אחרי כמה דקות" הוא מספר. 
 

עו"ד אייל בסרגליק, המייצג את אזריה יחד עם עורכי הדין אילן כ"ץ, כרמית שחיבר ובני מלכה, אמר אתמול ל"מעריב־השבוע": "אלו לא הסתירות היחידות. בעדותו במצ"ח אמר המ"פ שהוא 'לא זוכר בוודאות מה אלאור אמר לו'. הוא חזר על זה שלוש פעמים בהודעות שלו. ואז הוא מגיע לבית הדין ואומר בנחרצות שאלאור אמר לו 'המחבל חי, המחבל חייב למות'". 
 
לדברי בסרגליק, "בנוסף, המ"פ אומר בחקירתו במצ"ח ש'אף אחד לא הסב את תשומת לבי אל המחבל שהוא מסכן מישהו", ואז הוא מספר שהוא "שמע את הצעקות לגבי המטען ושהמחבל עוד חי וזז". כל זה סותר אחד את השני ומראה על שינוי בגרסה".
עו"ד בסרגליק הוסיף: "דבר חמור נוסף בדבריו של המ"פ זה שהוא אומר שהתחקיר הצבאי נעשה בלי שאלאור השתתף בו וזה מופיע בפרוטוקול".