שי מיקה, זוכת העונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", תגשים בחנוכה הקרוב חלום ילדות, כאשר תככב על הבמות במחזמר "סינדרלה" בתפקיד הפיה הטובה. בשיחה עם מושיק גלאמין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "יהיו לי כל כך הרבה חזרות לעשות לפני, אז אני מנצלת את הזמן למנוחה. זו חתיכת אתגר לעשות חנוכה בפעם הראשונה. אני הכי ילדת אגדות. 'סינדרלה', אין יותר כיף מזה בשבילי להיות במחזמר כזה. תמיד חלמתי להיות במופע חנוכה. אני הולכת להיות עם רינת גבאי המקסימה, היא תהיה סינדרלה. חשבו איזה תפקיד הכי יתאים לי ומה אבצע הכי טוב וקיבלתי להיות הפיה הטובה. התלבושות יהיו מושלמות ומושקעות. זה הולך להיות מטורף".



חודשיים וקצת אחרי שיצאה מבית "האח הגדול" אמרה שי מיקה: "זה מרגיש כאילו חלמתי את זה. נורא נורא טוב לי בחוץ. די קשה, כי נכנסתי לתקופה אינטנסיבית כל כך, אחרי תקופה במקום של שקט ושלווה, שאתה לבד עם עצמך ומשעמם. אני עדיין מתרגלת. אני עדיין לא מעכלת את סדר הגודל של זה ומנסה להישאר כמו שאני. דגמנתי עד עכשיו בשלושה קמפיינים ואני מתחילה בקרוב קמפיין נוסף".

"כולם אומרים לי שמתאים לי 'סינדרלה' כי הסיפור שלי הוא סיפור סינדרלה", הוסיפה שי מיקה. "שולחים לי תמונות שלי הופכת מלכלוכית לסינדרלה, ואני אומרת לכולם שאני מאוד מקווה להישאר סינדרלה גם אחרי השעה שתים עשרה, או שתים עשרה דקות".

"מושיק גלאמין", כל יום חמישי ב-21:00 ב"ריודללא הפסקה 103FM"